Bence de doğru. Bildiğim şey sadece doğal yollardan uçan yani eksilen su dur. Onu da eklersiniz sorun biter.Aküler kolay bozulup ölen şeyler değil.
bir akü en az on yıl kullanılır.
Akünün saf suyunu koyacaksın bir şarj edeceksin kullanmaya devam edeceksiniz.
boş yere gidip hemen yeni akü almanın mantığını hala anlamış değilim doğrusu.
gerçi parası çok olanlar böyle işlerle uğraşmazlar
saf su hocam saf suArkadaşlar Pil kimyası ve kullanılan malzeme değişti ne suyu?
Bahsettiğiniz çalışma/sürüş süresi akünün kaybettiği enerjiyi geri şarj etmesi için yeterli değil!Sabahları yaklaşık 5 dk mesafe yol gidiyorum. Aksam trafik olunca süre 10 dk felan hemen hemen. ...
Kullandığınız akü sağlamsa bir kaç günde zaten bir sorun teşkil etmeyecektir. Kaçak var diyenler araba kapalı ve uyku modundayken kaç mA akım çektiğini yeterince hassas bir penasampermetre ile ölçebiliyorlar mı? Normalde alarm varsa 30-50mA tüketim ölçülmeli, fazlası doğal olarak aküyü hızla bitirir ve kısa sürüşler de biteni yerine koymaya yetmiyor olabilir. Bu tespit ve varsayımların yanında arızalı da olabilir. Üzerindeki koddan üretim tarihini okuyabiliyor musunuz (serviste demiştiniz)? Bazı akülerde kodlama şeklindedir sitelerinde nasıl okunacağı tarif edilmiş olmalı.Götürmucem zaten. Yarın yatsın araba. Belki ertesi günde yatar. Sonra mars yapcam bakalım nolcak. Araba çalışırsa o Akü sorunlu demektir. Markası neydi sizin akunun
Videodaki gibi yük altındaki ölçüm ile akünün sağlığı, diriliği anlaşılabilir. Ayrıca şarj edilip 24-48 saat boşta dinlendirilmiş aküden ölçülen voltajı bahsettiğim değerlere göre değerlendirebilirsiniz.En iyi ölçüm yük altında ölçümdür.
Videonun son kısmında ölçüm var.
saf su hocam saf suakü teknolojisi hala aynı
hocam agm akü nün için de de su var sulu akünün içinde de su var. agm -jel aküler de saf su varSayın @izmirli_m
"Sulu Akü" diye tabir edilen eski tip aküler ile Bakımsız aküler (AGM -Jel) aynı mıdır? Hatta bir soru daha ekleyeyim..halihazırda araçlar için sulu akü üreten firma var mı varsa bunun üretim oranı nedir?
Akü teknolojisinin önüne geçeçek düzeyde bir pil daha yapılamadı üstelik.Sayın @izmirli_m
"Sulu Akü" diye tabir edilen eski tip aküler ile Bakımsız aküler (AGM -Jel) aynı mıdır? Hatta bir soru daha ekleyeyim..halihazırda araçlar için sulu akü üreten firma var mı varsa bunun üretim oranı nedir?
Evet doğrudur hocam.AGM, EFB, Jel aküler de aslında sulu akülerdir. Su-elektrolit jel'lerde jel halindedir, agm'de yine plakalar arasındaki elyafa sıvı emdirilmiştir vb. bakımsız sulu akülerdir. Eskiden olduğu gibi buharlaşma ve su eksiltmesi olmadığından su ilavesi gerekmez. Kuru akü diye satılan 12V 7/9/12A aküler bile sulu aküdür. Gerçek kuru akü bildiğim kadarıyla sadece lityum akülerdir.
hocam agm akü nün için de de su var sulu akünün içinde de su var. agm -jel aküler de saf su var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?