Ben otopark aydınlatması için bir yaklaşımda bulunacağım. Geleneksel sistemlerde 1-10V çalışan, voltajı düşürdüğünde akımı artıran ve toplam gücü değiştirmeyen sistem mevcuttu. Blastlı modern sistemlerde ise voltaj sabit, frekans değiştirilerek kısma yapılır ve temel olarak çekilen akım azılıtılarak, sistemlerde ciddi tasarruf elde edilir. Bu bahsettiğim sistemi üretici firmalar otopark çözümü diye adlandırıyor. Bunun yanında dilerseniz otoparkta araç olmadığına %10-20 güvenlik için armatür açık bırakılıyor, araç geldiğinde ve sensör algıladığında %100 çalışıyor ve açma kapama yapmadığı için kullanılan ampulün ömründen çalmamış oluyorsunuz. Önceli yorumlarda da okudum. Ucuza kesinlikle kaçmayın. Sonrasında başınız ağrımasın. Üreticiden numune isteyin yada referanslarını göstersin, hala çalışıyor mu bakın. Zaten ürünün arkasında durabilecek firma sayısı çok yok. Sorunuz olursa cevaplayabilirim.