Azot tankın da eger yoguşma oluyorsa (çok düşük bir ihtimal) basınç düşer hani arabanın lastigi uzun süre sürekli beton zemin üzerinde bekleyince havası iniyorya onun gibi düşün ,ikinci husus vananın on of çalışması için azot tankındaki basıncın aniden düşmesi lazım geliyor bunun için de bir adet 60 lt lik lpg tankı al ve a girişine paralel prees hortumla bagla ama araya bir adet selenoid vana bagla ama vananın çapı baglayacagın hortumum kesitinin en az % 50 kadar olsun, böylece 11 barlık basıncı iki ayrı kaba bölüştürüp denge basıncına ulaşırsın yani bu tariben 5.5 bar olur ve senin piston yukarıya hareket eder. Kolay gelsin !
off konumu için bu tank uygun degil en iyisi lpg tankı degilde kızgın su ve buhar sistemlerinde kullanılan pnomatik vanalar var bunların sitemleri yaylı yani senin sistemine göre konuşursak eger vanayı on konumuna getirmek için basıncı ikiye bölüyorduk pistonu aşgı getirmek için basıncı böldügümüz kabın için baskı yaylı geri itme sistemi olamalı bunun içinde bazı hesaplamalar gerkeli yayın basıncı 5.5. bara direnebilmeli yani ani bir peak basıncını geç algılamalı