Muadil degil orjinal malzeme kullanın. Yine sorun devam ederse snubber düşünebilir.Arkadaşlar merhaba. Elektirkten pek anlamıyorum aslında. Aracımla ilgili bir sıkıntı oldu fakat nereye götürsem çözemediler.
Kızdırma bujilerinin rölesinin kontakları devamlı yanıyor. İlk üzerindeki rölenin 2 kontağı yanmıştı. Yenisi aldım taktım, arıza ışığı sönmedi. 1 hafta sonra tekrar söktüğümde gene 1 tanesi yanmıştı. Yenisini tekrar aldık ama takmaya korkuyorum. Neden sürekli yanar ki ? Tesisatta birşey yok. Bujiler arızalı olsa röleyi yakmaz sanırım. Yüksek akım geçireceği birşey de yok. O kadar sık kontak açıp kapatmadım da ısınıp yansın. Nedeni nedir acaba ?
Araç ssangyoung kyron. Mercedes m200 motoru kullanıyor. Röle orginal çıkma sağlamdı. Takınca 1 hafta içinde kollardan biri yandı . Önceki kendi rölesininde 2 kontağı yanıktıMercedes mi?
Aracınızın marka modelini yazarsanız...
İhtimal olarak konuşuyorum. Röle sağlam olduğu halde ecu dan gelen yanlış bir sinyal ya da başka bir sebeple çekili kalıyor olabilir . Bu noktada yeni role takılınca kızdırma sonrası rölenin bıraktığının teyidi bence yapmanız gereken ilk şey. Yine de kontaklarin yanmaması gerekir . Acaba kızdırma bujileri değiştirildi mi daha önce?Araç ssangyoung kyron. Mercedes m200 motoru kullanıyor. Röle orginal çıkma sağlamdı. Takınca 1 hafta içinde kollardan biri yandı . Önceki kendi rölesininde 2 kontağı yanıktı
Kızdırma Rölesi arızaları genelde 3 sebepten oluşuyor:Araç ssangyoung kyron. Mercedes m200 motoru kullanıyor. Röle orginal çıkma sağlamdı. Takınca 1 hafta içinde kollardan biri yandı . Önceki kendi rölesininde 2 kontağı yanıktı
Motor kısmındaki mekanik arızaların role kısmına yansıması nasıl oluyor üstadım. Mevcut kızdırma bujisi daha fazla mı akim çekıyor?Kızdırma Rölesi arızaları genelde 3 sebepten oluşuyor:
1. Aşırı Hararet
2. Eletriksel bağlantı veya başka nedenlerle akım dalgalanmaları.
3. Kirli yakıt enjektörleri.
Ayrıca söylediğiniz arızaya sebep olmaz ama, Kızdırma bujilerini ölçün.
Ölçü aletinizi en düşük ohm kademesine alın, ortalama 10 ohm civarındadır, hepsi aynı olmalı.
(değer farklı marka modellerde değişebilir.) Sökmeden, başlığı çıkararak ölçebilirsiniz.
Çok önemli bir hususta bu bujileri muhakkak takım halinde, hepsini değiştirin.
İşini iyi bilen bir usta-tamirci ile çalışın.
Kolay gelsin
Evet, hararet bujinin bozulmasına da yol açabiliyor, aşırı ısı dalgalanmaları da (çok soğuktan- aşırı ısıya) röleyi bozabiliyor. Mercedesim yok ama bu problem Mercedes ler için neredeyse standart deniyor.Motor kısmındaki mekanik arızaların role kısmına yansıması nasıl oluyor üstadım. Mevcut kızdırma bujisi daha fazla mı akim çekıyor?
Genelde bujinin kesmesi meşhurdur ama direncinin azaldığını da sizden duymuş olduk .Evet, hararet bujinin bozulmasına da yol açabiliyor, aşırı ısı dalgalanmaları da (çok soğuktan- aşırı ısıya) röleyi bozabiliyor. Mercedesim yok ama bu problem Mercedes ler için neredeyse standart deniyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?