Sürücü ekranı yok oyüzden okuyamadım neolup bitiyor. Teşekkürler cevap içinSürücüler frekansı değiştirdiği için çıkışından standart bir pensamper metre ile ölçüm yapılamaz. Girişten yapılan ölçüm doğrudur ya da sürücü üstünden okunan değer de doğru olmaktadır. Ayrıca motor etiketinin 20 A olması motorun tam yüklenme durumunda çekeceği nominal akımı gösterir. Sizin motorunuz tam yükte değilse 14 A akım çekmesi normaldir.
Zahmet etmişsiniz ama 12 sene önce açılan başlıklar içinde " Daha önce konuştuk" demesekmi? Belki birşeyler değişmiştir eklenmiştir filan...https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/sürücü-akım-ölçümü.54617/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/ac-dc-sürücülerde-giriş-ve-çıkış-akımları.18413/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/suruculerİn-gİrİs-ve-cikis-amper-farklari.89155/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/motor-sürücü-amperi.48083/
Termik açtığı kastedilen herhalde sürücü . Sürücü girişine MKŞ bağlamak gibi bir uygulama yapmamışlardır herhalde . Ambarda ne malzeme varsa onunla sistem kurulmuşsa yapılmış olma ihtimali de var tabi . IGBT bizim memlekette imal ediliyor nasıl olsa . Patlasa da çatlasa da bir siparişle sabahına gelir . ( Kafaya kılıç gelme ihtimaline karşı kara murat gibi çevik bir hareketle koltuktan kendimi yana atıyorum bu aradaTermik role degil motor koruma salteri ise ve surucu girisine baglanmissa termik ayarini 20A'e ayarlamanizi tavsiye ederim. Tabi surucunun gucu de onemli...
Termik açtığı kastedilen herhalde sürücü . Sürücü girişine MKŞ bağlamak gibi bir uygulama yapmamışlardır herhalde . Ambarda ne malzeme varsa onunla sistem kurulmuşsa yapılmış olma ihtimali de var tabi . IGBT bizim memlekette imal ediliyor nasıl olsa . Patlasa da çatlasa da bir siparişle sabahına gelir . ( Kafaya kılıç gelme ihtimaline karşı kara murat gibi çevik bir hareketle koltuktan kendimi yana atıyorum bu arada)
Hersey olup bittikten sonra enerji kesmek koruma ise onu otomatik sigorta da yapar . Zamanında @sami inci ustad kesici kumanda kontrol panolarına bile kartuş tıp hızlı sigorta yerine otomatik sigorta konulmasından dert yanmıştı.VFD'lerin hızlı Sigorta ile korunması konusunda hemfikiriz fakat bi çok makine üreticisi (avrupa) panolarında motor koruma şalteri kullanıyor. daha yeni gördüğüm bi işletmede üç yüz'ün üzerinde VFD'nin hepsi MKŞ ile korunuyordu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?