Mehmet6329
Üye
- Katılım
- 28 Ara 2022
- Mesajlar
- 38
- Puanları
- 1
- Yaş
- 29
Merhabalar, nasıl bir sistem var bilmiyorum fakat zaten kendinizde belirtmişsiniz kayış yanıyorsa , ayarlarında kasıntılık olabilir bu da motoru zorlar aşırı akım hatası normaldir, arıza aramayı bu taraftan başlayabilirsiniz, iyi çalışmalar.Merhaba arkadaşlar, hepinize keyifli ve güzel çalımalar dilerim.
Şu an işlev görmekte olan makinanın içeriğinde bulunan; 0.75kW, 3 fazlı asenkron motor ve bunu süren ATV312H075M2 Schneider marka motor sürücüsü ile lgili bir problemden bahsetmek; öneri ve görüşlerinizi almak istiyorum.
Motor sürücüsünde OCF(aşırı akım) hatası almaktayım. Asıl mesele, sürücü bu hatayı verdikten sonra bir süre motoru durduruyor; sonrasında tekrar harekete geçmek için zorladığında boşta dönüyor ve çalıştırmakta olduğum sistemin kayışını yakıyor.
Bunu neden yapıyor ve müdahaleye nereden başlamalıyım. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
Bu tarife göre sistemde mekanik zorlanma sözkonusu olabilir.sürücü bu hatayı verdikten sonra bir süre motoru durduruyor; sonrasında tekrar harekete geçmek için zorladığında boşta dönüyor ve çalıştırmakta olduğum sistemin kayışını yakıyor.
Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.İlk önce true rms bir ölçü aleti ile şu aşırı akım hatası veren motorun bir akım ölçüm ve takibini yapın . Gerçekten bir aşırı akım durumu var mı yoksa bir parametre hatası mı var , tespitini yapın . Ayrıca otomasyon sisteminizde bir anormallik var sanırım . Bu kısmı biraz daha açarsanız iyi olur . Tam anlayamadım.
Peki daha sonra niye kayış patinaj yapıyor da dişli sistemi dönmüyor ?Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.
Otomasyon kısmı şu şekilde; hata aldığım motor kayış ile dişlileri harekete geçiriyor ve dişliler yardımı ile tel dolaşımı sağlayan düzeneğin panelini devir almasını sağlıyor. Yani makaradan tel çekme ve sisteme iletme işlemi görüyor. Ölçümlerden sonra durumu paylaşacağım.
Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.Bu tarife göre sistemde mekanik zorlanma sözkonusu olabilir.
Bu arkadaşımızın dediği gibi bir olay mevzu bahis sanırım.kayış yakmaması için kayışın gerginliğini biraz daha artırmalısınız.Üst kısımda dişlilerin yağı sarmış da olabilir onu da kontrol etmenizde fayda var.Tel çekme işlemi, işlem/üretim sürdükçe , çap büyümesi ve çevresel hız artması olayımıdır.
Şu şekilde, sürücü hatayı algılayarak motoru durduruyor fakat bir süre sonra sürücü motoru tekrar devreye almaya çalışıyor ve kayışı zorladığı için koparıyor. Sürücünün hatadan sonra motoru tekrar otomatik devreye alması normal midir?Peki daha sonra niye kayış patinaj yapıyor da dişli sistemi dönmüyor ?
Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.Tel çekme işlemi, işlem/üretim sürdükçe , çap büyümesi ve çevresel hız artması olayımıdır.
Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.Bu arkadaşımızın dediği gibi bir olay mevzu bahis sanırım.kayış yakmaması için kayışın gerginliğini biraz daha artırmalısınız.Üst kısımda dişlilerin yağı sarmış da olabilir onu da kontrol etmenizde fayda var.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?