Ustam önce motorun çalıştığından emin olman lazım ölçü aleti varsa motor bobin içleri arasında kısa devre testi yapın belki motor haslanmistir. Motorun çalıştığından emin olunca sürücünün parametre ayarlarını kontrol etmen lazım varsa daha küçük güçteki başka motor direk onda deneyebilirsiniz.
Soldaki kabloyu ise cıvata altına almanız iyi olur gevşek bağlantı olmasın
İki motor senkron sorununda ise mekanizmaların aynı,iki motor için ayrı sürücüler kullandığınızı ve adım yön sinyallerini ortak kullandığınızı varsayarak böyle bir sorun oluyorsa sürücü üzerindeki adim ayarlarına vurmalisiniz kablodan dolayı böyle büyük farklar çıkmaz ortaya
Bütün kombinasyonları denedim farklı farklı ama ikisinde de aynı sorun var. Eski 1.4 kW motor ve sürücüsü sağlamdı zatrn değiştiğimde, ki yenisi de ayni sağlamdı ama akz Kartı taktığımden beridir aynı sorun var motor kitlendi kaldı
Kabloyu değişip birde deneyeceğin biraZdan , ne olur olmaz bakmakta fayda var
Bütün kombinasyonları denedim farklı farklı ama ikisinde de aynı sorun var. Eski 1.4 kW motor ve sürücüsü sağlamdı zatrn değiştiğimde, ki yenisi de ayni sağlamdı ama akz Kartı taktığımden beridir aynı sorun var motor kitlendi kaldı
Kabloyu değişip birde deneyeceğin biraZdan , ne olur olmaz bakmakta fayda var
Parametreler
simdi hocam dediğim su sürücü parametrelerin yanlıs gibi öyle gözüküyor sana para metreleri atayım bi kontrol et
cıkıs voltajlarını motor etiketinden bakarsın
cıkıs frekansınada bakrsın
akz 250 üzerinden pwd sürmeye calsısyorsan problem olusuyor ben süremedim motor hızlanıp yavaslıyor sürekli frekans ayarı tutmuyor
ParametrelerEkli dosyayı görüntüle 51084
simdi hocam dediğim su sürücü parametrelerin yanlıs gibi öyle gözüküyor sana para metreleri atayım bi kontrol et
cıkıs voltajlarını motor etiketinden bakarsın
cıkıs frekansınada bakrsın
akz 250 üzerinden pwd sürmeye calsısyorsan problem olusuyor ben süremedim motor hızlanıp yavaslıyor sürekli frekans ayarı tutmuyor
Demin eski kablomu denedim oldu yanlız spindle Ateş gibi oldu ve sabit bi hızın yukarısına çıkmadı birde duman çıktı spindle dan sanırsam bişeyi yakmak üzere iken son dk farkettim
sıralamayı U V W olarak yapmalıısın gördüğüm kadarıyla spindle içinden çıkan hatta bağlamışsın. sıralama U V W olarak yap delta sürücünden çıkan u(mavi) kabloyu ilk sıraya v(kahverengi) kabloyu ortaya w(sarı) kabloyu son sıraya bağla. eğer spindle ters yöne dönüyorsa mavi kabloyla sarı kablonun yönünü değiştir