Subwoofer boardi nedir?

@acaroz haklısın abi bahane vermeyelim durduk yere adamlara

Korkumdan benim Denon 1612 yi servise götüremiyorum. İngiltere'ye e posta atıp arızayı, iletişim bilgilerimi ve seri nosunu bildirecekmişim. Onlarda yetkili servisi bana yönlendireceklermiş. Bunu duymak bile arızalı kullanmaya devam etmeme yetiyor.
 
@acaroz İngiltere'ye mail falan bu nedir abi uzay mekiği mi? Acep kraliçeye de bildirmek gerekiyor mu? Ama helal olsun demekki adamlar yaptıkları cihazla bizzat ilgileniyorlar.
 
@acaroz İngiltere'ye mail falan bu nedir abi uzay mekiği mi? Acep kraliçeye de bildirmek gerekiyor mu? Ama helal olsun demekki adamlar yaptıkları cihazla bizzat ilgileniyorlar.

Hiç bir bilgim yok. Servis ihtiyacı duyunca manuali açıp baktım. Adamlar siz bize bildirin biz servisi size yollarız diyorlar. Böylece tüm cihazlarda ne olup bittiğini takip edip yeni ürünleri ona göre geliştiriyorlar sanırım. Birde servisi takip edebiliyorlardır bu sistemle. Ben bunca işin sonunda çıkacak faturadan tırsıp mail falan atmadım tabii,
Şiddetli bir yağmurla gelen şimşek çakması sonunda tv kapandı ve tekrar açılıdı. Ancak siyah Ekran ile. Uydu alıcısı, Avr , tv bağlantısı var. Uydu alıcısını direk takınca görüntü geldi. Avr de sat girişi yerine başka bir giriş deneyince görüntü aldım. Anladım ki sat/HDMI girişi mefta. Bir arkadaşa sordum ne sen elle ne bilmeyene ellet direk servise götür diyince öyle kaldı alet.
 
@acaroz büyük firma işte böyle olunuyor abi. Bizdekiler örnek almalı bunu.
 
@T-Tech Gelibolu da iken uzak doğu menşeli neredeyse her şeyi üreten bir firmanın beyaz eşya servisi ile sohbet ettim.
Diyor ki ; sen servise telefon bir açıp arıza bildirdiğinde biz Elektronik ortamda bir arıza kaydı oluştururuz. Bu kayıt direk firmanın ilgili merkezindeki bilgisayar üstünde gerçekleşir. Sonra benim arızaya bakıp neticeyi bildirmem için firmanın bana tanıdığı süre başlar. O süre de gidip arızaya bakıp gereken parça varsa vs geri dönüp arıza kaydına işlerim. Arızayı onarmak için bir süre daha başlar. Parça bizde var mı ? Türkiye merkez de var mı? yoksa fabrikadan mı isteneceğine göre süre belirlenir. Bu süre sonunda arıza giderilip yada giderilmeyip kayıt kapanmazsa bize uyarı (önce mail sonra telefon) gelir "Neden bu arıza giderilmedi ? " şeklinde. Eğer ürün garanti kapsamında ise yol+parça+servis ücreti hesabıma geçer. Arızayı onarıp kaydı kapamamak da firma tarafından arıza giderilmedi olarak algılanıyor. Akşam ilk iş tüm yapılan işleri sisteme giriyoruz.
Ben şok oldum bunları duyunca. Bizim firmalardan hiç böyle bir şey duymadım. Muhtemelen vardır diye düşünüyorum, yetkili bir servis ile sohbet etme fırsatım olmadığı için bilemiyorum. Ancak adamlar dünya üstündeki tüm ürünlerini ve servislerini takip ediyorlar
 
@acaroz "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi yeğlerim" mantığında iş yapıyor yabancı firmalar. İşte bu mantıkla kazanıyorlar müşteriye önemli olduğunu hissettirerek. Bizde de çok düzgün iş yapan firmalar var ama daha çok yol katetmemiz lazım abi.
 
@by lent aynen abi çok haklısın. Bu mantık bitiriyor bizi yoksa biz millet olarak gerçekten zeki ve yetenekliyiz.
 
Bunu tamir edebilecek 2-3 servis var istanbulda net olarak söyleyebileceğim. Kadıköyde hi-fi işleri ile uğraşan bir servis, beyoğlu tünelde (yuksek kaldırım) 2 sevis var. Ses ile ilgili olunca malesef işler kaos ortamında seyrediyor, sana iyi referansları olan birisini tavsiye edebilirim. Adı: levent hocaoğlu telefonu 0535 873 33 95 , ya yapar yada sorunu halledebileceğin bir yol sağlar. Guitar tech isimli face sayfasından da ulaşabilirisin dostum.
 
@hakan1846 Hakan Usta bi fikrini söylesin ben ona kefilim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…