SURUCULERİN GİRİS VE CIKIS AMPER FARKLARI


ölçümde kullandığın multimetre ve pensampermetrenin marka modellerini verebilir misin?
 
Anlamadım ne demek istediğinizi sürücüye girişi dc kademesinde mi ölçeceğim! ?
Sürücü çıkışı şebeke sinüs formuyla alakası olmayan üretilmiş bir AC akımdır. Bu noktada 1 koydum 1.5 aldım ya da daha çok aldım ölçümlerinin alayı yalandır. Ölçü aletinin bir tarafta ölçtüğü elma ise diğer taraf armuttur kaba tabirle. Yani kıyaslamak külliyen yanlış.
 
Peki o zaman şöyle bir şey soracağım. Siemens g120 sürücüler ile 4 silindiri redüktör ile sürüyoruz. Silindirler arasında erimiş plastik geçiyor ve silindirler ezerek mikron kalınlıkta film şeklinde plastik malzeme çıkarıyor.

Eskiden 35kw motorlar bu işi yaparken bayılıyormuş motorlar. Fakat sonra 45kw motor ve sürücüye geçmişler. Şimdi sorun yok deniliyor. Ben ölçtüğümde 11kw enerji çekiyor. 11 kw güç çekerken motor 35kw lık eski motorlar neden bayılır ? Bu vfd sürmelerinden kaynaklı olabilir mi ? Çıkış akım voltaj değişiminin ve yanlış ölçümünün de kaynağı bu olabilir mi ?

Ayrıca 45kw motor yerine 11kw çekiyor ise 22kw motor koysak motor neden bayılır ?
 

çok büyük ihtimalle yapılan işte yükün değeri zamana göre değişkenlik gösteriyor. yani işin bazı periyotlarında yük çok fazla artıyor ve motor-sürücü ikilisi bu momente yenik düşüyor. büyük motor, büyük sürücü seçimiyle büyük maliyetli çözüm üretilebilir ya da kıyasen küçük motor, büyük sürücüyle daha küçük maliyetli çözüm üretilebilir. buna motor sürücülerde ''normal hizmet'' - ''ağır hizmet'' kullanımı deniyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…