SURUCULERİN GİRİS VE CIKIS AMPER FARKLARI

Ben bunu anlayamadım kocaman ustam. Mevcut motora daha büyük sürücü seçmek motor momemtine olağandan daha fazla mı katkı yapıyor ?

şöyle anlatmaya çalışayım.

ağır hizmet-normal hizmet sürücü iki ayrı sürücü değil aynı sürücüyü prosese göre biz yapılandırıyoruz.

örneğin 22kW bi motor iş yaparken bazı periyotlarda 35-40 saniye civarında çok aşırı yüke maruz kalıyor ve 22kW'lık sürücü hataya geçip çalışmayı durduruyor. bunu öldür allah parametre ayarlarıyla falan halledemiyorsun.

birinci çözüm:
bir büyük sürücü ve bir büyük motor takmak.

ikinci çözüm:
aynı (22kW) motora bir büyük (30kW) sürücü takıp parametrelerini ağır hizmet kullanımı için yapılandırmak.
 

Ekli dosyalar

  • Schneider vfd 30kw.pdf
    846.5 KB · Görüntüleme: 3
  • gmk 22.pdf
    130.7 KB · Görüntüleme: 1
  • gmk 30.pdf
    111.8 KB · Görüntüleme: 2
Ağır hizmet yapılandırması derken bu aşırı akım koruma rölelerindeki aşırı akım çalışma sınıfları gibi düşünülebilir mi? Class 5 , 10 , 20 , 30 vs....
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…