SURUCULERİN GİRİS VE CIKIS AMPER FARKLARI

Ben bunu anlayamadım kocaman ustam. Mevcut motora daha büyük sürücü seçmek motor momemtine olağandan daha fazla mı katkı yapıyor ?

şöyle anlatmaya çalışayım.

ağır hizmet-normal hizmet sürücü iki ayrı sürücü değil aynı sürücüyü prosese göre biz yapılandırıyoruz.

örneğin 22kW bi motor iş yaparken bazı periyotlarda 35-40 saniye civarında çok aşırı yüke maruz kalıyor ve 22kW'lık sürücü hataya geçip çalışmayı durduruyor. bunu öldür allah parametre ayarlarıyla falan halledemiyorsun.

birinci çözüm:
bir büyük sürücü ve bir büyük motor takmak.

ikinci çözüm:
aynı (22kW) motora bir büyük (30kW) sürücü takıp parametrelerini ağır hizmet kullanımı için yapılandırmak.
 

Ekli dosyalar

  • Schneider vfd 30kw.pdf
    846.5 KB · Görüntüleme: 3
  • gmk 22.pdf
    130.7 KB · Görüntüleme: 1
  • gmk 30.pdf
    111.8 KB · Görüntüleme: 2
şöyle anlatmaya çalışayım.

ağır hizmet-normal hizmet sürücü iki ayrı sürücü değil aynı sürücüyü prosese göre biz yapılandırıyoruz.

örneğin 22kW bi motor iş yaparken bazı periyotlarda 35-40 saniye civarında çok aşırı yüke maruz kalıyor ve 22kW'lık sürücü hataya geçip çalışmayı durduruyor. bunu öldür allah parametre ayarlarıyla falan halledemiyorsun.

birinci çözüm:
bir büyük sürücü ve bir büyük motor takmak.

ikinci çözüm:
aynı (22kW) motora bir büyük (30kW) sürücü takıp parametrelerini ağır hizmet kullanımı için yapılandırmak.
Ağır hizmet yapılandırması derken bu aşırı akım koruma rölelerindeki aşırı akım çalışma sınıfları gibi düşünülebilir mi? Class 5 , 10 , 20 , 30 vs....
 

Forum istatistikleri

Konular
129,891
Mesajlar
931,073
Kullanıcılar
452,777
Son üye
Phaidon57

Yeni konular

Geri
Üst