Arac vites sistemie bakınız. Sanzıman mı deniliyor ona.
Belki şansıman geliştirir, araba devlerine rakip olursunuz. Motoru durdurup , bu işi yaparsanız işiniz kolay, ama motoru durdurmadan, ondan ona, ondan ona geçiş yapacaksanız biraz daha meşakatlı olur sanırım.
aklima gelen her makaranin bagli oldugu mile ozel icinde rulman yatagi olan ve bir tarafi mile ic disli olacak aparatlar ve mildede dis disli sabit pnömatik Pistonla ileri geri yaptırarak mildeki disliyi doner makaraya gecirip harekete dahil etmek
Arac vites sistemie bakınız. Sanzıman mı deniliyor ona.
Belki şansıman geliştirir, araba devlerine rakip olursunuz. Motoru durdurup , bu işi yaparsanız işiniz kolay, ama motoru durdurmadan, ondan ona, ondan ona geçiş yapacaksanız biraz daha meşakatlı olur sanırım.
Bende bir fikir beyan edeyim. Her makaraya ayrı bir kayış bu kayışlar motor kasnağına gevşek olarak bağlanacak hangi kayış gerdirilirse o dönmeye başlayacak. Böylece birkaç tanesini birden çevirmekte mümkün olur.
Haklısınız, eğer söylemeseydim... ikinci sayfadaki paylaşımımı görmemişsiniz, ben sizin için bir kez daha kopyalayayım.
"Oto klima kompresörlerinde kullanılan manyetik kavramalar ile işi çözdüm. Tanesini 120TL gibi bir fiyat ile aldım. Kayış bütün kasnaklardan dolaşıyor. Sadece 12v Elektrik vererek kilitlediğim kasnağın hareketi mili döndürüyor ve haliyle istediğim sonucu alabilidim. Sanırım aynı fiyata motor alarak da çözebilirdim ancak zor yolu seçtim. Tüm cevap verenlere teşekkürler..."
Hem basite kaçtım hem de zor yolu seçtim demişsin sonuçtan memnun gibisind e anlatırken hala kırgınlık hayal kırıklığı etkisi midir kafam karıştı, neyse 1 2 resim harika olurdu!
Tanesini 120TL den klima kasnağı alıp yapacağıma, her birine o paraya motor koyabilirdim derken zor yolu seçmiş oluyorum. @toyer in dediği gibi oto şanzumanından yola çıkarak; motor hareketi devam ederken kasnak seçmediğim için bu zihnisinir önerinin karşısında basit yolu seçmiş oluyorum.
Daha ne diyeyim. Herhalde ben kendimi doğru ifade edemiyorum...