Sn.castiel;ayni durum geçen sene bu aylarda kar yağdığında benim de başıma geldi,modem bağlantısı apansızın kopuyor,tel hattında sizinki gibi hışırtılar,uğultular kesilmiyordu.Splitteri ayırdım,tüm kablo bağlantılarını üşenmeden yeniden birleştirdim,gözden geçirdim.Ama nafile,bu olay beni çok aşmıştı,arıza nereden kaynaklanmış tahmin edin,evimizin yanında duran direk bağlantısında kar yağınca bağlantılar gevşemiş,kar suyuyla bir temassızlık oluşmuştu.Yani kısacası olayı telekom ustası bizden ayrıca merdiven alarak çözmüştü.
Anlattıklarınız birebir bir sene önceki karşılaştığım ADSL sorunuyla çok benzediğinden size bu arıza durumumu anlatmış oldum.Ev içindeki tüm bağlantıları tek tek gözden geçirdikten sonra yapmanız gereken telekoma başvurmak olmalı.Başvurmak için telekomun internetteki arıza bildirim sayfasından,bu sayfaya girerek mevcut arıza formunu doldurarak,arızanızın niteliğini net olarak belrtin,telefon arızasıyla ilgili seçeneklerden,mevcut telefon arızanızı en net şekilde anlatacak olan şıkkı seçin,yani arızayı kısaca tanımlayın.Ayni gün gelerek size yardımcı olacaklardır.Ben arızanızın büyük olasılıkla direkten kaynaklandığını düşünüyorum.Kolay gelsin.