Şimdiye kadarki tüm anlatımlarınızdan(Kablonun nizami seçilip,bağlantıların lehimle birleştirilmesi,vb) netteki hat kopmasının,yalnızca kablodan değil, başka nedenlerden de olabileceğini düşünmemize neden oluyor.Modeminize kadar olan tüm bağlantı hat geçme fişleri,splitter(hat ayırıcı),modem giriş ve çıkıştaki varsa olası hasarlanabilmiş ethernet bağlantılarını,ezilme,temassızlık vb. olası dış fiziki bozulmalara göre de,bir kontrol etmeniz,servis sağlayıcınızın verdiği internet hızının,binanızın telefon alt yapısına,elinizdeki modemin yapısına,tipine,teknik özelliklerine uygunluğunu da bir araştırmanız,bu arızanın esas kaynağını tespit edebilmede, bence daha iyi olacaktır.Telefon kablolarında devam eden parazitler,hışırtılar,internet bağlantısında olan kopmaların devam etmesine neden olacaktır.Ahizeyi kaldırıp,temiz,hışırtısız,parazitsiz bir sesi duymadığınız sürece de,tüm bu kopmalar devam edecektir,bunları bir şekilde sonlandırmanız gerekmektedir.Aslında,internet servis sağlayıcısından sorumlu teknik elemanlardan da gerekli olan desteği almalısınız.Kolay gelsin.