Uğur mini dondurucu motor sorunu

Kardeşim teşekkürler. 2. Paragrafı tam anlayamadım. Youtube videloarda denilen şoklama mı oluyor? Birde role ve termik çok ısınması normal mi ? Şoklama yaptıpımda vede normal termik role ile elektrik verdiğimde motor ısınması normalmi?
 
Evet aynen benzer durum.

Bu yüzden sogutma , ısı pompasi sistemlerini belli aralıklarla ayda bir gibi en az 1 saat gibi çalıştırılması önerilir.
Bunlari çözmek için araçlarda buji deliklerinden atf yağı koyup bir akşam bekletiyorlar . Çözüldüğüne dair bir şehir efsanesi var . Üst kapağı açıp pistonları tavlayan da var levyeyle volant dislisini zorlayanda . Ama kapalı bir sistemde bu işleri yapmak mümkün değil.
 


Youtube videolarında nasıl yapıyorlar izlemedim.

Isınmanın nedeni bir Elektrik motorunda enerji Elektrik enerjisinden hareket enerjisine dönüştürülür. Bobinin induktansi sabittir. Harekete donusturulemeyen enerji orada malesef ısıya dönüşüyor. Aşırı akim geçen sistem ve devre elemanları ısınıyor.
 
Kablo ile 220 volt verip şase yaptırarak. Sizin dediğiniz de aynı şey mi?
 
Evet ama doğru pinlere.

A ile gösterilen yere faz, B ye nötür verdim. Elektrik vermeden b ile c ye kontrol kalemi ile şase yapıp elektrik verdim o şekilde yaptım çalıştı gibi. Bundan sonra ne yapmam gerekirdi. Dediğiniz gibi 5-10 dakka o şekilde çalışır vaziyette beklemedim. Isınmadan korktuğum için. 30-40 saniye sonra elektriği söküp, orjinal bağlantısı ile bağlayınca yine çalışmamıştı. Hatta elektiği kestikten 1 saat sonra bile sıcaktı meret.
 

Önce bu A B C pinlerinin hangisi ortak hangisi start hangisi run uçları onları bulmak gerekiyor.

Bunun için ölçü aleti omaj okumak gerekli.

asagıdaki videodaki gibi uçları tespit edebilir misiniz? tespit edip buraya yazarsanız size nasıl elektrik vereceğinizi tarif ederim.

 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…