Geçmiş olsun sizin suçunuz yok cebinizden çıkmayacak. Merkezden sonradan iyileştirme bildiri diye gelen bir şeydir o parça, fab - merkezi arayıp parçanın adını ücretli (ise bedelini) mi ücretsiz mi diye bilgi edinin derim.ben 38 yaşındayım 24 yıldır elektrik otomasyon işi yapıyorum marka olan servislerin malzeme sattığını ilk sizden duydum teyid için vestel.arçelik.daikın daha bir çok servise malzemealmak için gidip sonuçu size bildireceğim
vestel servis geldi kompresör yanmış garantili olduğundan ücretsiz değişim yapılacak ayrıca motor yanmasın diye extra bir parça ekleyeceklermiş ufak bi ücret sadace ona ödeyeceğiz o parçayı başta taksalarmış daha iyi olmazmıydı illede motor yanmasımı gerekiyormuş
İyi işmiş Hakan abi.Arçelik v.s. büyük firmalar yedek parçaları dışarıdaki A,B,C firmalarına yaptırmakta. Yedek parça satan firmalarda bu A,B,C firmalarına gidip atıyorum filanca parçadan Arçelik'e 10.000Ad veriyorsun banada 100tane ver diyor. Dolayısıyla yedek parça satan firma orjinal parçayı kaynağından alıyor. Hiç unutmam yetkili serviste bazı acil ihityaç olan parçaları yedek parçaçıdan temin ediyordu. Fabrikadan mal gelince aldığı kadarını yedek parçacıya veriyordu.
Yetkili servisteyken sene 2004 biz de dışarıya elektrikli parça satmıyorduk sebep şey denmişti ölüm tehlikesi ve garanti kapsamıyımış ama doğru ama yanlış
YalanAmaç sadece Müşteriden fahiş işçilik ücreti almak. Garantili olsa Yetkili servis zaten bedava yapmak zorunda, cihaz garantili değilse malzemeyi alıp takmakla zaten müşteri riski üstlenmiş oluyor. Söylenenler sadece yapılanlara kılıf uydurmaca.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?