Vidalı soğutma kompressörü

zyaway

Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
11
Puanları
1
Yaş
49
150 hp vidalı kompressör R.S.T=380V kompressör basınç ve sıcaklıkları normal yanlız kompressör p kapasitede r.s.t girişinden ölçülen amperde R fazı=80 amp S fazı=80 amp T fazı= 120amp kompressör kapatılıp tekrar açıldığında bu sefer yüksek amper R fazına geçiyor yani R fazı yüksek amper çekiyor,diğer fazlar düşük amper çekiyor bazen de tüm amperler nomal çekiyor hepsi eşitleniyor. Kontaktör platinleri temiz,gevşek kablo yok,kompressör bobin omajları normal bobinler düşük voltajlı trafoyla test edildiğinde çektiği amper normal... başından daha önce böyle hadise geçen arkadaşlar yardımınızı bekiyorum
 
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
özür dilerim belirtmemişim cihaz iki devreli tek besleme var iki kompresöre dağılıyor orası da sağlam gevşeklik yok
 
aga şaltere baglanan kaplolarda degilse oraya babtınsa şalterin kendi kontakları gitmiştir bizde aynı şekilde sorun yaşadık şalterden çıktı olay degişti sorun çözüldü
 
eyvallah abicim sizdeki problem nasıldı amper farkı kaç amperdi
 
ilgine teşekkür ederim kardeşim ana besleme paneli,kesici şalterler ve fişek sigorta girişlerini tekrar kontrol edeyim yanlız kafama takılan şey aynı beslemeden iki kompresör çalışıyor diğerinde hiç bir problem yok,kompresör sargısı orjinal hiç sarılmamış acaba bobin kutuplarından manyetik alandan kaynaklanıyor olabilir mi?
 
kardeş bizdede aynı hattan 630 amper şalterden ikiye bölünüp iki ayrı kompresör çalışıyor 75kw motorları var kendi şalterleri 250 aper bitanesinin şalteri yanmış yalnız senin giriş beslemei fişek sigortadan alıyorsa arızalı olan kompresör motorunu tekrar kontrol et motor kılamesinde gevşek felan olabilir ondan olmazsa tek sorun motor kalıyor motor sargıları sorunlu olabilir
 

eyvallah abicim sabırla vakit ayırdığın için teşekkür ederim ben gerekli kontrolleri yapıp seni bilgilendiririm (tecrübe açısından) hayırlı geceler,hayırlı cumalar olsun......
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…