İki hafta önce v kafa 100 litre yağlı, kasnaklı kompresör aldım. Aracımın bagajına yan yatırarak taşımak zorunda kaldım. A ve B üzerinden bir miktar yağ döküldü. Daha önce hiç kompresör kullanmadım. Kullanici kilavuzu universal ve resimleri küçük olduğu için ondan hiçbirşey anlamadım.
1-Çalıştırdığımda elektrik motoru çalıştı ama basınç saatindeki ibre yükselmedi. 3dk civarı çalıştırdım. H üzerinden hava çıkıyordu ama I'dan hava çıkmıyordu. Hortum takılı olmasa bile kendi tankında hava biriktirmesi gerekmiyor mu? Acaba çekvalfi bozuk mu? Hava çıkan I'yı kapatsam bile hava sesi çıkıyordu acaba bir kaçak mı var?
2-H ve I nın çapını 13mm olarak ölçüm bu çıkışlara 1/2, 3/8, 1/4 lük mü? Otomotiv mi Endüstriyel standart mı kullanılıyor?
3-D tapasından 200ml yağ doldurdum. (Ambalajından 500ml yağ çıktı. E üzerindeki kırmızı noktanın üzerine çıktığını farkedemedim. Acaba yağ fazla mıydı eksik mi?
4-A ve B'den dökülen yağın bir zararı olur mu?
5-Şartlandırıcıyı buna takmak için herhangi bir ekleme aparatına ihtiyacım var mı?
6-C ve D kapaklarından ne dolduruyoruz?
7-Yagı nereden boşaltacağız?
Yardım için teşekkürler.