380V ac to 24V dc ile 220V ac to 24V dc trafolar arası avantajı varmıdır

Trafo trifaze olacaksa nasıl bağlanacak arkadaşlar? 380 tarafı üçgen 24 tarafı yıldız olacak şekilde mi? Bunu sarım yapan firmaya belirtmemize gerek var mı?

Saygılar....
Bence belirtmeye gerek yok siz sadece gerekli olan Volt'la Amperi söylüyorsunuz.Onlar sarıp gönderiyor.
 
Son düzenleme:
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Merhabalar. Bu voltajı yukseltirken kaç amper ihtiyacınız var. İhtiyacınız olan guce göre oneride bulunabilirim. Gucunuz çok yüksek ise trafo ve ac voltaj ile gucunuz 200 - 300 watt civarında ise smps boost converter ile işiniz gorulebilir. Tabiki bu voltajı ne amaçlı kullanacagınız da önemli. Sinyal şekli onemlimi? Yani daha fazla detay ile size en optimum sonucu soyleyebiliriz.

kolay gelsin.
Serkan 48 kardeşim benimki düşünce aşamasında araştırıyorum..şarjlı elektrik motorum var araç şarj dinamo ile gittiği yerde aküler şarj ettiren bir sistem kurulumu yapa bilirmiyim diye araştırıyorum aküler 20 amp nasıl bir devre işimi görür...yardımcı olursan sevinirim...
 
Merhabalar. Bu voltajı yukseltirken kaç amper ihtiyacınız var. İhtiyacınız olan guce göre oneride bulunabilirim. Gucunuz çok yüksek ise trafo ve ac voltaj ile gucunuz 200 - 300 watt civarında ise smps boost converter ile işiniz gorulebilir. Tabiki bu voltajı ne amaçlı kullanacagınız da önemli. Sinyal şekli onemlimi? Yani daha fazla detay ile size en optimum sonucu soyleyebiliriz.

kolay gelsin.
Kardeş şarj dinamosu ile aküyü aküden alınan voltaj la dönüştürücü beslenecek dönüştürücü cikısıda motoru besleyecek...proje bu şekilde...olurmu...
 
Bu şarj dinamosunu ne döndürecek?

Gittiği yerde derken tam anlamadım. Şarjlı bisiklet gibi bir şey mi ve yolda giderken şarj dinamosundan elektrik üretip bununlamı şarj etmeyi planlıyorsunuz?
 
Kardeş şarj dinamosu ile aküyü aküden alınan voltaj la dönüştürücü beslenecek dönüştürücü cikısıda motoru besleyecek...proje bu şekilde...olurmu...
ŞArj dinamosu ve 2. motor yerine araca e-motor tarzı tek motor koy frenlemde şarz eder veya 2. aynı motordan koy aküye dokunmadan ürettiğini tüketsin.
 
Arkadaş, dc dıyor.Dc gerilim trafo da çalışmaz biliyorum.Multıvatör vya buna benzer bır yükseltıcımi olur.
 
Bu şarj dinamosunu ne döndürecek?

Gittiği yerde derken tam anlamadım. Şarjlı bisiklet gibi bir şey mi ve yolda giderken şarj dinamosundan elektrik üretip bununlamı şarj etmeyi planlıyorsunuz?
Aynen elektirikli bisiklet..motoru dc 72 volta..şuan seri bağlı 6 adet akü ile calısıyor..gittiği yerde kendi kendini dondurmasını pilanlıyorum...tabi yapa bilirsem...çok güzel olacak.....
 
Aynen elektirikli bisiklet..motoru dc 72 volta..şuan seri bağlı 6 adet akü ile calısıyor..gittiği yerde kendi kendini dondurmasını pilanlıyorum...tabi yapa bilirsem...çok güzel olacak.....

Malesef dostum su anki hicbir sistem harcadigi enerjiden daha fazlasini uretemez. Bu nedenle alternatorunuzden ureteceginiz enerji akulerinizi doldurmaya yetmeyecektir. Enerjiler birbiri arasinda donusurken verim farki vardir. Aciga isi cikacaktir bunlar hep kayiptir.
 
Pek
Malesef dostum su anki hicbir sistem harcadigi enerjiden daha fazlasini uretemez. Bu nedenle alternatorunuzden ureteceginiz enerji akulerinizi doldurmaya yetmeyecektir. Enerjiler birbiri arasinda donusurken verim farki vardir. Aciga isi cikacaktir bunlar hep kayiptir.
Peki 50 km giden bisiklet 150 km gitmezmi ...tahmini yani ..
 

Forum istatistikleri

Konular
128,381
Mesajlar
917,144
Kullanıcılar
450,262
Son üye
EminFurkan

Yeni konular

Geri
Üst