bisikleti şarj etme

arkadasım sana işin mantığını söyleyeyim ona göre yoluna devam et,şimdi sen boşta giderken motoru şarj etmek istiyorsun.Motor sarj ederken manyetik alan olusacagından motor yavaslayacak.Bu temel kavramdır.Oyüzden fren yaparken sarj etmen gerekecek.Yeni nesil tüm akülü arabalar ve iş makinaları sistemi böyledir.Motorunun motorunda 4 kablo var ise yastık uçlarına frene bastıgında 2-3 volt vereceksin.Diğer iki kablodan voltaj çıkısı olacaktır.Bunuda sürücü karta geri dönüş olmadan aküye göndermen gerekecek.O yüzden bir diyot tablası yapman gerekecek yada tristörlü tabla.Tam olarak anlayamadığın kısımlarını sor daha geniş olarak yazayım
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
kardeş zaten bizim şarjlıda gazı kestiğimizde otomatik olarak şarj eden sistem varmış çok sağol yinede ilgilendiğin ve yardımların için
 
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur:)
 
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur:)

aynen kardeş ama panel falan hem çalınma riski var hemde pahalı kolay kolay muhafaza etme yolu yok.Maliyet çok :D
 

Forum istatistikleri

Konular
128,315
Mesajlar
916,648
Kullanıcılar
450,149
Son üye
yusuf_19034

Yeni konular

Geri
Üst