Sürücü motor bağlantısı

Arkadaşın yıldız ı ne yapacağım diye bağrındığı mevzu o mu acaba :)

öyle olduğunu tahmin ediyorum ama arkadaş detaya girmediği için yapacak bi şey yok.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Motor çift devirli. Bir yönde yavaş, diğer yönde de de hızlı çalışacak.
Sürücü bagladıgında, ileri geri komutlar verecek. Hız ayarını, ya pot ıle her seferınde değişecek, yada dijital girislerden, bir yönde yavaş, diğer yönde hızlı çalısacak şekılde ayarlıyacak.
Motordaki, diğer hız baglantı klemeslerı de, boş kalacak..
 
Motor çift devirli. Bir yönde yavaş, diğer yönde de de hızlı çalışacak.
Sürücü bagladıgında, ileri geri komutlar verecek. Hız ayarını, ya pot ıle her seferınde değişecek, yada dijital girislerden, bir yönde yavaş, diğer yönde hızlı çalısacak şekılde ayarlıyacak.
Motordaki, diğer hız baglantı klemeslerı de, boş kalacak..

ustacım her iki yönde de hem hızlı hem yavaş devirde çalışabilmeli. ne yapılmak istendiğini tahmin edebiliyorum ama niye niyet okuyalım ki!...
 
ustacım her iki yönde de hem hızlı hem yavaş devirde çalışabilmeli. ne yapılmak istendiğini tahmin edebiliyorum ama niye niyet okuyalım ki!...
Sayın ustam,
Her iki yönde de aynı hızla çalışacak olsa, motorun çift devirli olmasına gerek yok dıye düşünüyorum.
Ben, anlattıgım şekılde, bir yönde yavas (kesme işleminde) pot ayarlı, dıger yönde hızlı dönen mermer kafa kesme makinasıyapmısdım.
İleri/geri, yavaş/ hızlı komutlarını sürücüden alıyordu.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,316
Mesajlar
916,653
Kullanıcılar
450,150
Son üye
Sqnax

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst