teco 7200 gs inverter "dc bus undervoltage" problemi

Katılım
15 Ağu 2013
Mesajlar
7
Puanları
1
Arkadaslar tas ögüttügüm bir degirmenim var. Üzerinde teco 7200 gs inverter var 8 saatlik çalışma içerisinde 2 defa duruyor. Error olarak (dc bus undervoltage ) - ( output overcurrent ) - ( mains loss ) - ( diagnostic ) gibi error veriyor. Yalniz bu arızaları ayni ekranda alt alta veriyor ve her durusta arizalarin sırası değişiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Arkadaslar tas ögüttügüm bir degirmenim var. Üzerinde teco 7200 gs inverter var 8 saatlik çalışma içerisinde 2 defa duruyor. Error olarak (dc bus undervoltage ) - ( output overcurrent ) - ( mains loss ) - ( diagnostic ) gibi error veriyor. Yalniz bu arızaları ayni ekranda alt alta veriyor ve her durusta arizalarin sırası değişiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.

bahsettiğiniz inverter hangi motoru çalıştırmakta, ve arıza hangi durumlarda meydana gelmekte
 
155 kw tek motor calistiriyor.. normal calisir degirmen dönerken aniden duruyor..

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 
"output overcurrent: Kırıcıya kırılacak malzemenin dengesiz olarak verilmesi sonucu ani olarak motor akımının artışı nedeni ile oluşuyor olabilir ya da mekanik sorunlardan kaynaklanan akım artışıda olabilir.

dc bus undervoltage hatasının da temel 2 nedeni olabilir.
1. Şebeke geriliminde oluşan ani düşüşler (aynı trafodan beslenen başka motorların devreye girmesi gibi nedenlerle)
2. gene motorun aşırı akım çekmesine bağlı olarak sisteme gelen kablo üzerinde oluşan gerilim düşümleri nedeni ile
tabi trafo gücünün yeterli olduğunu düşünürsek

mains loss fazlardan birinin gelmediği ya da besleme kablosundaki gevşeklik oksit tarzı bir nedene bağlı olabilir sonuç olarak faz kaybı


fakat en anlamlı yaklaşım sanırım motorun ani yüklenmesi ile birlikte sürücünün besleme hattında oluşan bir problem gibi durmakta
 
hocam benim de aklıma şöylesi bişe geldi;
tesiste kullandığınız kablo kesiti ile de alakalı olabilir. [MENTION=169092]ism@[/MENTION]il hocamın da dediği gibi aynı trafo hattından beslenen başka yükler de olabilir bu da sistemin daha fazla akım çekmesine ve de ısınmaya sebebiyet verir eger kablonun taşıdığı akım bu değerine sınır değerde yaklaşıyosa böyle bi hata ile karşı karşıya kalmanız olasıdır...
 

Forum istatistikleri

Konular
128,360
Mesajlar
917,020
Kullanıcılar
450,231
Son üye
matrix96

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst