Arkadakiler iptal anlaşılan revize edilmiş Conz el atmış ve etiketlemiş. Buna göre üçgen 380v bağlanmalı. Gövdeye kaçak yönünden sargılara bakmakta fayda var.
Arkadakiler iptal anlaşılan revize edilmiş Conz el atmış ve etiketlemiş. Buna göre üçgen 380v bağlanmalı. Gövdeye kaçak yönünden sargılara bakmakta fayda var.
Önceki mesajda belirttiğim gibi alttaki etiketleri gözden çıkarmak gerek, gerçi sökmek boyayıp kapatmak varken neden açık bırakmışlar kafa karıştırıcı. Bu durumda 19 lık çıtır bu motor .
Merhaba, elimizde Alman malı bir motor var, çift etiket basılmış, 19 kW - 57 kW.
Dahlenderdir dedik bağlantıları yaptık çalışmadı,
üçgen bağladık 80 Amper Siğortayı attırdı,
Yıldız bağladık aşırı ısındı,
yıldız üçgen kalkış yaptırdık üçgende siğortayı attırdı.
6 çıkışlı
motor sargıları ve mekaniği sağlamsa yıldız üçgen yol verebilmeniz gerekiyor. hatta sistem müsaitse direkt de çalıştırabilirsiniz. kabloları karıştırma ihtimali üzerine motor klemensini üçgen bağlayıp sürücü ile yol vermenizi tavsiye etttim.
her birinde 0.4 omaj var
yükte ara ara çalıştırdım yaklaşık 3-5 dakikalık el atılmayacak kadar ısınıyor
arka alttan fan yeri var, çalışıyor
ses yok, rahat dönüyor
_______________________________
motor klemensini açtık, arkada markalamışlar U V W doğru
Elimde başka motor vardı, şimdilik sisteme onu bağladım.
durumu bobinajcı ustama anlattım, iş yerine uğrayıp yakından bakacak, çözülünce yazarım.
teşekkürler
her birinde 0.4 omaj var
yükte ara ara çalıştırdım yaklaşık 3-5 dakikalık el atılmayacak kadar ısınıyor
arka alttan fan yeri var, çalışıyor
ses yok, rahat dönüyor
_______________________________
motor klemensini açtık, arkada markalamışlar U V W doğru
Elimde başka motor vardı, şimdilik sisteme onu bağladım.
durumu bobinajcı ustama anlattım, iş yerine uğrayıp yakından bakacak, çözülünce yazarım.
teşekkürler