çift devirli (dahlender) motorda otomasyon

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
40
slm arkadaşlar bana çift devirli motor için devre lazım starta basınca d/d çalışacak belli süre sonunda y/d geçecek ve daha sonra kendiliginden duracak. kumanda ve güç devresini çize bilirmisiniz? ..... teşekkürler.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
ben daha önce iki devirli fan motoru kullanmıştım. bu fan U V W Uçları ilk hız X Y Z uçalrı ise ikinci hıdı sende iki kontak tör ve zaman röleleri kullanarak önce start la birinic hızı devreye al birinci hıza baglı bir zan rölesiyle birinci hızı devre dışı bırak ikinici hızı devreye al ikinci hıza baglı olan zaman rölesiyle stop u gercekleştir.İki hızda devredeyken kendi mühürleme kontakları olması gerekir son zan röleside stop a seri baglaki devreye giridiğinde sistem stop etsin bunun için pönümatik zaman rölesi kullansanda olur on delay 0- 30 sn
 
dostum bunun için dahlender motora ihtiyacın yok ac sürücü ve ac motorla bu devreyi kurabilirsin sürücünün sabit hız girişlerini kullanarak 3 adet sabit bir adet pot kontrolü hız kontrolü yaparsın ;)
 
tf 44 55 e serisi kontakla oluyor ama dahlen der de sistem cok degişik arkadas lar
 
arkdas lar siz ler bu sistem
i çözememişsiniz anladim dahlender
??? ??? ???
 
salim celik ' Alıntı:
arkdas lar siz ler bu sistem
i çözememişsiniz anladim dahlender
??? ??? ???


Site içerisinde kimseyi rencide edemezsiniz, dahlender bağlantısı aşağıdaki gibidir . Siz nasıl biliyorsunuz mümkünse görüş belirtiniz.
 
dostum tak hız kontrol uğraşma bunlarla
 
çift devirli çalışan sistemlerde ( örneğin soğutma kuleleri) sürücü bozulursa, trilyonluk üretim yapan tesislerde, tak hız kontrolunu bunlarla uğraşma diyen arkadaşlar ne yapar acaba bilemiyorum. çünkü sürücü bozulursa ,panolu ve büyük tipteki sürücüleri yedeği bile olsa tekrar değiştirmek en az 3 saat alır. bu arada sistem durur!
 
yedekli sürücülerde dediğiniz gibi bir durumun olması sürücüyü kutusunda muhafaza ettiğiniz taktirde oluşur. Kritik proseslerde yedekli sürücü her an çalışmaya hazır olarak beklemektedir. Arızalanan sürücünün hata kontağı ile otomatik olarak devreye girebilirki bu da en fazla 5 sn'lik bir gecikme demektir.
 
arkadaşlar bişey soracağım dahlender motora sürücüyle yol verilirmi;?
daha önce deneyen oldumu bunu acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevaplasın
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,702
Mesajlar
929,087
Kullanıcılar
452,406
Son üye
catarb

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst