Guzel sagol hocamda bu olmaz benim bu isi inverterle halletmem lazim.am iste sorun calisirmi calismazmi bunun cevabi.lazim abi baksana bi adamlar ne yapmis
Elektrikli Araba - Made in Turkey ( Kendi Elektrigini Kendi Uretiyor) - YouTube
Sizin projede maksadınız nedir ? bilmiyorum ama inverterle ısrarınızı merak ettim doğrusu.Elektrikli arabada akü dc akım,dolayısılıyla dc motor yüksek verim sağlar.
Videoyu izledim.Baya bi emek ve para harcanmış,deneme yapılmış belli ama göze ve kulağa hitap etmiyor,ayrıca aracın hem yürüyüp hem şarj etme işi biraz çelişkili bir mevzu.Yani belli bir süre şarj edermiş gibi yapar sonra devreyi keser.
Tahminlerime projede göre:
1.5 kw yavaş devir çıkışlı redüktörlü wat marka asenkron motor,
24v 250a boch akü,
24v/220v/3000va ac/dc ups,
220v/380v/2kw asenkron sürücü,
12v/60a akü,(arac içi tesisat beslemesi içindir.)
şarj motoru,(aracın kendisinin)
şarj devresi,kablo vs.Kullanılmıştır diye tahmin edebiliyorum.
Fakat dediğim gibi,Verdiğin gücün aynısını geri alamazsınız.Tam şarjda uzun mesafe yapabilirsiniz bu sizin tasarımınıza bağlı olarak değişir.ama sürekli kendini şarj edemez,bi yerde tükenir sistem.
Yardımcı olabildiysem ne mutlu.Her türlü teknik bilgi verebilirim.Kolay gelsin.