Eyvallah. Şimdiye kadar verdiğin cevaplar için teşekkür ederim. Şimdilik başka sorum kalmadı. Artık yakın zamanda makineye başlarım. İlerleyen süreçte takıldığım yerde yine tavsiyeni isterim. Makinenin her aşamasınıda paylaşmayı düşünüyorum. En azından bizde başkalarına faydalı oluruz inşaallah.
Eyvallah. Şimdiye kadar verdiğin cevaplar için teşekkür ederim. Şimdilik başka sorum kalmadı. Artık yakın zamanda makineye başlarım. İlerleyen süreçte takıldığım yerde yine tavsiyeni isterim. Makinenin her aşamasınıda paylaşmayı düşünüyorum. En azından bizde başkalarına faydalı oluruz inşaallah.
Boya metal aksam bitince kızakları monte et köprünü tak hatta çalıştır sıkıntı olursa düzeltme yaparsın sıkıntı olmazsa söküp boyar tekrar monte edersin
Kızakları sökmeye gerek var mı. Zar zor ayarlayacaz sökersek bir daha başa döneriz. Ayrıca milimetrik ayarlanacak sökülüp boyanınca boya kalınlığı kadar genişleme olacak. Kızakları sökmeyip bantla kapatıp boyasak olmaz mı veya başka önerin varmı.
Boya metal aksam bitince kızakları monte et köprünü tak hatta çalıştır sıkıntı olursa düzeltme yaparsın sıkıntı olmazsa söküp boyar tekrar monte edersin
En mantıklısı bu görünüyor lakin daha öncede sordum, boya kalınlığı en az 0,5mm olsa X eksenindeki paralel iki kızak için iki taraflı toplam 1mm kadar kayma olacak. X ekseni raylarını milimetrk olarak yerleştirdikten sonra boyadan sonraki bu 1mm lik kayma kızaklarda sıkışma oluşturmaz mı? Arabalar bu 1mm kaymayı tolere edermi bunu merak ediyorum.
Arkadaşlar 150cm köprü için kullanmamız gereken profil ebatları ne olmalı. Köprü ayaklarını kalın levha mı yapsam yoksa onlarda mı profil olsun. En sağlıklı uygulama hangisidir.