15'lik araba için gresörlük arıyorum.

Ben arabanin manualinde kullanilan yagi kullaniyorum bi sivi yag oluyor
 
skf nin rulman gressleri var model model. bu iş için yapılmış. sıvı yağ çok çabuk kaybolur. yağlama devirdaim mekanizması yoksa olmaz bence.
 
En küçük 6mm bulabildim sanayide. O da benim işime yaramıyor.
 
Sivi yag ile yaglama cok daha kaliteli yapilmakta... kaucuklu gresler pisliginde bilyelere yapismasina neden olmakta, pisli.i uzaklastirmamakta.....suat bey eger dedigim sekilde kollektoru incelerseniz her hortumun cikisinda civatasi var bu ayar civatasi ile sizin bir hareketlik yag bastiginizda civata ile belirledigin oranda yag gider yag bu ayarla sarf olmaz. Ayrica yagin amaci az isinmayla pisligi onemli yerden uzerine almak sureti ile gerektigi noktada akarak uzaklastirmaktir... yani bir yagin akmasi.. demek.. bazen zararli degil yaralidir...
 
konuya ufak bir es vereyim.
arabalı olmayan sistemlerde yağlama ne oranda yapılmalı ve önemi
(konu başlğı gibi oldu)
 
İç yapıları neredeyse aynı. Arabayla bu rulmanların arasında fark yok yani. Ben yağın bitip bitmediğini anlamak için raylara bakıyorum. Kuru ise yağlama zamanı gelmiş diyorum ve yağ basıyorum.
 
konuya ufak bir es vereyim.
arabalı olmayan sistemlerde yağlama ne oranda yapılmalı ve önemi
(konu başlğı gibi oldu)

Bu tip uygulamalar icin yaptigim sey ray gibi yataklama yapan kisimda bronz sari endustriyel plastikler kullanmak.. eger imkan yoksa. Ozel yapim makinlarda yada bakim yaptigimiz makinalarda her iki tarafta metal ise..firca yaptirip on veya arka kisma monte ederek hareketle bolum temizligi ve yaglamayi yaptiriyorum fircada kolay kolay yag ucmuyor..
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…