24v 100 amper alternatörü kaç hp çalıştırır?

Sen AC gerilim mi istiyorsun DC gerilim mi?

Cim bicme motorunun gucu yeter yetmez bilemem fakat gurultusune dayanabilecekimisin?

Birde makinalarda duty diye bir faktor var. Bu deger % olarak konusulur.
Makinanin duty degeri 100 ise onu 7/24 calistirabilirsin.

Cim bicme makinasi muhtemelen 1 saat calismadan sonra uzunca sure dinlenmek zorundadir. Yani duty degeri dusuktur.
 
Son düzenleme:
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Anladım. 2 saat çalışıp dinlense yeter. Bu hesaptan daha büyük bi motor daha mantıklı o zaman 4 hp gibi. Tabi redükte ederek kullanabileceksem. Dc gerilim 24 v yaklaşık 70 amper civarı ihtiyacım var.
Beygir ihtiyacı çokmuş. Alternatörler kaç devirde verimli çalşır onu netleştirip bakmak lazım sanırım. https://www.parcatikla.com/alternat...PRp-_iNrUTnDtfaby90tbQeYZW20pTGEbnP0SZdtW-057 böyle bişey almayı düşünüyorum.

Genellikle alternatörlerin 2000-6000 devir aralığında çalıştığı yazılmış. https://www.quora.com/How-many-watts-and-RPM-of-a-DC-motor-is-needed-run-a-24-volt-70-amp-alternator
 
Son düzenleme:
güzel insan, farkında mısınız? bizleri yoruyorsun. elinde hiç bir bilgi/ veri yok, kafanda yazmışsın, çizmişsin, kendin yazıp kendin oynuyorsun. bizi de alkışlayın beni diye oyalıyorsun. yahu şu kafandan geçenleri bir anlatsa ne olur? daha elinde alternatör yok ve nerede kullanılacağı belli değil. bizden akıl istiyorsun.
al sana mercedes kamyon
https://www.mercedes-benz-trucks.co...t/technical-data/engine-performance-data.html
1500 devirde varsayalım dönsün, o alternatör de sana 70 amper versin. peki deniz kara dizellerde ön kasnak sırasından güç alınarak alternatör döner, arka şaft çıkışından güç kullanılmaz. siz o 4 hp makine ile şaft çıkışından güç alsanız bile motoru kitlersiniz. hele hele benzinli bir motorda denerseniz kesin biyel kolunu görürsünüz. (küfür mü ediyor diye sakın sorma motorun parçalarından biridir biyel kolu)
ne yalan söyleyeyim ilk başta alternatör dediğinizde kafamda rüzgar gülü için yapılmış 600 800 devir arası bir şey hayal ettim. resmen kamyon arkası yazısı oldu konunuz. ford çeker 40- 50 ton, gönlüm çeker paris hilton.
 
bunun bir de montajı var, en güzeli siz gidin deniz motorları tamir eden servis bulun ama gerçek bir usta olsun. benzinli motor 3000 devir desen şaft çıkışından 2:1 redüksiyorn kullanman gerekecek ama kasnak devir ayarı yapılacaksa 4:1 veya 5:1 redüktör de olabilir. o alternatörü küçük bir benzinli veya dizel motorla çalıştırmanız çok zor ve masraflı olur. kullanım amacınızın ne olduğunu hala söylemediniz. biraz araştırma yapınız rüzgar gülü veya su değirmenleri için düşük devirli 24 volt alternatörlerle şansınızı deneyiniz. üstelik linkini verdiğiniz alternatör konjüktör denen parça (voltaj regülatörü) olmadan hiç bir işe yaramaz. bu işler yaptım oldu ile olmaz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…