Bu anlatımınıza göre motorda o anda bir enerji kesilmesi (Kontaktörden gelen) olup motor enerji alamadığı için çalışmıyor olmalıdır,aksi halde enerji gelip mili dönmemiş olsa ve termik de atmazsa,devrede ana giriş sigortaları veya diğer başka motor korumaları yoksa bu motor sarımları kavrulup yanacaktır düz mantık olarak. Belki bir açıklaması şöyle olabilir; kontaktör bobininin 220 vac bobin besleme uçları çok kötü temasla vidalı bağlantısı (Sonradan) biraz gevşemiş ve akım geçirgenliği ara sıra kaybolmuş da olabilir.Termik (tmş) sigortanın amper değerinin çok çok üstünde amper değeriyle seçilmiş olmasında da motor kilitlendiği halde geçen amper değeri termiği o anda hiç attırmamış veya çok gecikmeli olarak attırmış olabilir.Kolay gelsin.