Aküyü büyütmelisin en az 60 olmalı kapasitör bi şeye yaramaz valtra kulanıyorum ben tavsiye ederim kulanıcı olarak akü değişmez ise akün biter stop ettiğinde aracı çalıştıramazsın dediğim gibi benim aracın da 50 amper vardı 70 amper taktırdım araç stop ediklen 1 saat müzik dinleyeyim akü bitmiyor tak diye alıyor marjKardeşlerim konu çok dağıldı şöyle soruyu özetleyeyim ben şu an üzerinde var olan orjianl aküyü yani 42 amperliği değişmeden 2,5 faradlık kapasitör taksam ve seti öyle kursam bir zararı olur mu? işimi görür mü
2. sorum bu kapasitör volt a göre mi çalışır amper e göre mi? yani akü amperi düştükçe kondansatörün farad değeri de mi düşmeli
bu durumda aküyü değişeyim ve kapasitör e gerek kalmaz doğrumu anladımAküyü büyütmelisin en az 60 olmalı kapasitör bi şeye yaramaz valtra kulanıyorum ben tavsiye ederim kulanıcı olarak akü değişmez ise akün biter stop ettiğinde aracı çalıştıramazsın dediğim gibi benim aracın da 50 amper vardı 70 amper taktırdım araç stop ediklen 1 saat müzik dinleyeyim akü bitmiyor tak diye alıyor marj
Evet oto elektirikciyle konuş 70 amper uyarsa problem yaratmaz derse 70 amper taktır kondansatör hikaye sorun yaşamazsınbu durumda aküyü değişeyim ve kapasitör e gerek kalmaz doğrumu anladım
gerek yok ona para tuzağı akü al daha mantıklı 60Ah yada 70Ah ...bu durumda aküyü değişeyim ve kapasitör e gerek kalmaz doğrumu anladım
link ver kaç para o akü kaç para? akü daha mantıklı.Kapasitör takabilirsin.Zararı olmaz bilakis faydası olur.Akünü boşuna değiştirme.60 amper sadece sana araç çalışmıyorken fayda eder.Araç çalıştığı müddettçe hiç bir fark olmayacaktır.Ayrıca japon araçlarına başka akü sığmıyor diye biliyorum.Kapasitör bass vurduğu anda gerilim düşmesini önler.
Bu kadar saçma ve bilip bilmeden yazanı görmedim akünün kapasitesi olmadıktan sonra kapasitör bi b. Ka yaramaz o da ekstradan güç çeker akü nün kapasitesi azsa o anfi yada ses sistemi araçta ne akü ne elektirik aksamı nede şarj dinamosu bırakır anfiler orta sınıf ortalama 20 30 amper çivarı çekebiliyor şarj dinamosu bunu karşılarmı hiç akü zaten şarj dinamosuyla elektirik aksamı arasında kapasitör görevi görüyor hiç bi güç yoktan var olmaz yani kapasitör bi içe yaramaz yoktan güç tüketir bas vurdumu tam boşalır sonra dolar boşuna güç tüketir ama tabi özgür sünüz böle bi sistem yapınca şarj dinamosunu elinize verirlerKapasitör takabilirsin.Zararı olmaz bilakis faydası olur.Akünü boşuna değiştirme.60 amper sadece sana araç çalışmıyorken fayda eder.Araç çalıştığı müddettçe hiç bir fark olmayacaktır.Ayrıca japon araçlarına başka akü sığmıyor diye biliyorum.Kapasitör bass vurduğu anda gerilim düşmesini önler.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?