42 amper akü



Sizinki iyi demiş bizimki dünyanın yarısı kadar olur derdi.Onlar geçmişte kaldı.

60 amper aküde alsan eninde sonunda bu mereti alacaksın.Başka şansın yok.Yada müzik tesisatını sökeceksin.
 
Joker, şarj dinamosu 110 amp diyelim, bu onun anlık o amperi vereceği anlamına gelir. Aksi taktirde ürettiği Elektrik bırak akü doldurmayı, arabaya bile yetmezdi. İki far lambası 110 watt çekmesi tek başına tezini çürütüyor.
Lütfen bilmiyor isek bir konuyu tam olarak, çok emin konuşmayalım. Sonuçta yardım amacıyla yazıyoruz burda.
Kimseyi yanlışa sürüklemeye hakkımız yok.
 
Ünlü bi söz vardır cahille tartışma diye önce seni kendi seviyesine çeker sonrada tecrübesi sayesinde seni yener diye ben bilmiyorsam yönlendiririm ama senin gibi bilmeyen insanların insanları yanlış yönlemdirmesine izin vermiyorum diyelim....
Gelelim söylediğin saçmalığa
Farlar 110 w doğru ama çektiği aamper en fazla 10 amperdir 110w÷12volt= 9.1 amper yapar yani çekilen amper bu şekilde hesaplanır öğrenmiş ol yani hiç bişey bilmiyosan öğrenmeye çalış ordan burdan bişeyler bularak burda insanları yanlış yönlendirme biliyosan konuş ibret alsınlar bilmiyosan sor söleriz ....
Saygılarımla..
 
Joker, her konuyu bilmemek cahillikle suçlamayı gerektirmez.
Kabul et sen bu konu da haksızsın.
Arabada jeneratör bütün aksesuarları çalıştıracak kapasitede olmalıdır, fabrika çıkışı.
Arka cam ısırması, farlar , sis lambası, fren, sinyal. Daha sayayım mi.
Araba Sigorta kutusunu bilirmisin. Aç bak sigortalar kaç amper toplam.
Senin sonuca göre 17 amper bütün bunları karşılıyor.
Generator 14v x 110 amper olur yanlış değilsem. Buda yanlış hesap yoksa 1540 watt. Tamam araştır yanlış isem özür dileyeceğim. Seni kırmışsam.
 
Boşuna tartışıp uzattınız araç japon akü sadece marş basar ve şarj olmasını hesaba katmazsanız, sistemde akü yok gibi düşünmelisiniz!
 
Merhaba;
Ben @joker__ arkadaşa katılıyorum. Bugün en basitinden içinde 2 adet akü bulunan ledli ışıldağın akülerini çıkartıp direk 220 volt ile çalıştırmayı denediğimizde ledler çalışmıyor. Çünkü içine koydukları şarj devresi aküleri doldurmaya yetiyor ancak akünün beslediği ledleri çalıştırmaya yetmiyor. Araçlarımızda da bu sistem böyledir. Şarj sistemi aküyü doldurmaya yetecek güçtedir ama aküyü çıkartıp bypass yapacak olursak şarj sistemi aracımızdaki sistemi karşılayamaz.
İyice araştırma yapılmadan konuşulduğu için konu böyle uzayıp gidiyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…