Malesef ki sn. Binbaşı nın dediği gibi değildir uygulamada şöyleki şarj dinamosu motor rolentideyken en yüksek akımda üretim yapamaz dinamo üzerindeki uyartım kendisini tam açsada yapamaz yani şöyle anlatayım kısa farlar 10 amper uzun farlar 20 amper çivarı çeker fark ettiyseniz bu arkadaş müzik sistemi bağlamak istiyor oda 25 amper çekse 55 amper etti bile burda alternatör üzerinde yapılan bilimsel testleri değil günlük hayatta arkadaşımızın kullanacağı gerçekleri konuşuyoruz yani araba motoru rolantide çalışırken şarj dinamosuna maximum yük bindirseniz ki 3000 4000 devir civarında sürekli tutmanız lazım aracı (ki buda mümkün değil illa yolda giderken gazı aynı konumda tutamazsınız yada durduğunuzda) ki tutamazsınız yani araç alternatöre max yük bindiğinde otomatikman 3000 4000 devire çıkmayacağı için (yani evde kuşlanılan jenetörler gibi yüke göre kendi uygun gazı vermeyeceği için stop edecektir yani bin başının dediği darlington tam kapasitede çalışırken akımı tam verebilir ama rolentide çalışırken kendini tam açıp şarj dinamosunun butun akımını sınırlamadan verse bile şarj alternatörü malesefki 3000 devirde verdiği akımı rolentide veya 10 15 bin devirde veremez bu farlarda kısılmaya ve benzeri olaylara tekabul eder kendiside görüşünü bildirirse tartışırız tabi yani burda profesyonel bi ses sistemi var aracın elektirik aksamı var aküyü büyütmeden hiç bişey yapamaz bu arkadaş yani kısaca düşük amperli bi aküyle bu iş olmaz kapasitör bağlamakla olmaz .....