Ben aküleri tek tek şarj etmedim.4’ünü normal kendi şarj cihazı ile şarj ettim,yeni aldığım akü zaten dolu geldi.Dört aküye düşürdükten sonra,şarj etti 5 dak,sonra dolu diye kesti şarjı.Performansı yeni aküyü taktıktan sonra daha denemedim,dün oldu daha bütün deneme.Peki hocam aküleri tek tek şarj işleminden sonra bir fark oldu mu?
Performans olarak bir düzelme oldu mu sizce?
Bir akü daha eklemek için bu linki inceleyin derim:Ön not: Öncelikle sevgiler saygılar değerli hocalarım. Bu formu bulduğum için çok şanslı hissediyorum alanında uzman bir sürü insan var, benim gibi meraklı ama bilgisiz insanlar için bulunmaz hint kumaşı resmen.
Soru: Fabrika çıkışlı 5 adet 12v 22a aküyle çalışan bir elektrikli motorum var. Motorun beyninde ekteki fotoğrafta görüldüğü üzere 60v yazıyor. Benim isteğim 6.aküyü takmak. Yani toplamda 72v olacak. Bu beyin bunu kabul eder mi? Etmezse şayet bu dediğimi nasıl sağlayabilirim?
Hiç bir şey anlamadım yazdıklarınızdanBu konuları okudunuz mu;
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/jel-akü-ilginç-fikir.127094/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/seri-bağlantidaki-son-aküye-paralel-bağlanti.123392/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/akülerin-paralel-bağlanması.30678/page-8
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/akülerin-seri-veya-paralel-bağlanmasında-hacim-ilişkisi.6816/page-3
Hatta sanırım buradaki mesaj herşeyi verilmek istenen sonucu açıklıyor;
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/traksiyoner-akü.127109/#post-817349
ve denemeyi ne zaman yapacaksınız, merakta kaldık Sn. @izmirli_m dediklerini kim onaylayacak?
Hocam ben modifeyeden anlamam.Ben aküleri tek tek şarj etmedim.4’ünü normal kendi şarj cihazı ile şarj ettim,yeni aldığım akü zaten dolu geldi.Dört aküye düşürdükten sonra,şarj etti 5 dak,sonra dolu diye kesti şarjı.Performansı yeni aküyü taktıktan sonra daha denemedim,dün oldu daha bütün deneme.
Bir akü daha eklemek için bu linki inceleyin derim:
http://elektriklibisiklet.org/pages/modifiyeliler.php
Ben de çok uğraştım bu konu ile.
Anlamadığınız konu ne biliyormusunuz sayın @by_lent ustamBu konuları okudunuz mu;
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/jel-akü-ilginç-fikir.127094/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/seri-bağlantidaki-son-aküye-paralel-bağlanti.123392/
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/akülerin-paralel-bağlanması.30678/page-8
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/akülerin-seri-veya-paralel-bağlanmasında-hacim-ilişkisi.6816/page-3
Hatta sanırım buradaki mesaj herşeyi verilmek istenen sonucu açıklıyor;
https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/traksiyoner-akü.127109/#post-817349
ve denemeyi ne zaman yapacaksınız, merakta kaldık Sn. @izmirli_m dediklerini kim onaylayacak?
Hocam,ben size hitaben atmadım modifiye linkini.Konu sahibi araştırsın ve görsün nasıl eklenir 1 akü fazla diye.Zaten elektrikli motoru olmayan bu deneyi istese de yapamaz.Hocam ben modifeyeden anlamam.
Elektrikli bir motorum olsaydı eğer mutlaka modifiye ile uğraşırdım.
Ben sorulan soruya cevap yazdım.
Hız meselesi değilde. Menzil meselesi üzerine bir soru sorulmuştu.
Bir günlüğüne akü performans artışı üzerine bir soru sorulmuş ve bende fazladan bir aküyü paralel bağlayarak bu sorunun çözülebileceğini yazdım.
Arkadaşım akülerin soğukta olması ile ilgili değil.
Anlattığım olay şarj ederken gerekli olan sıcaklık.
Akü bir defa 20-25 derecelik ortamda şarj ettikten sonra dışarıya çıktığında soğukta bir şey olmaz.
Önemli olan konu akünün şarj edilirken bulunduğu ortamın sıcaklığı.
Hocam hem doğru bilgiyi arayıp duruyorsunuz. Sonra biri çıkıp size diyor ki o bildikleriniz yanlış. Doğrusu budur diyor. Sonra dönüp tekrardan yanlış konuların savunmasını yapmaya devam ediyorsunuz.izmirli, bu forumda hiç kimse senden uzağa işeyemez, o kadar sabit fikirlisin ki,sadece senin dediklerin doğru. unutma bozuk bir saat bile günde 2 kere doğrudur.
Olur.Tamamdır hocam anladım. Eve alıp şununla tek tek doldursam olur mu? Letgoda uygun fiyata buldum. İş görür mü?
bak çocuk bildiğim doğruların , hatalı veya yanlış olduğunu en pahalı olan yöntemle öğrendim, sadece elektronikte değil, bu bedelleri çok ağır ödedim, hani bu eskiler diyoruz ya onlar bir şekilde hep haklı çıkıyorlar. ben eski miyim hem evet hem hayır, azıcık ustalara saygı gösterHocam hem doğru bilgiyi arayıp duruyorsunuz. Sonra biri çıkıp size diyor ki o bildikleriniz yanlış. Doğrusu budur diyor. Sonra dönüp tekrardan yanlış konuların savunmasını yapmaya devam ediyorsunuz.
Neden arayış içindesiniz ki?
Boş verin kendi doğru bildiğiniz le kalın.
Sabit fikirli asla olamadım.
Her zaman söylenenlerin ne anlama geldiğini bulmaya çalıştım.
Biri bir konu dile getirdiyse bile. Benim bildiğim doğru kardeşim demedim. Oturdum araştırdım.
Konu yanlış bilgi ise saygı göstermek kavramı benim için geçersiz bir konu.bak çocuk bildiğim doğruların , hatalı veya yanlış olduğunu en pahalı olan yöntemle öğrendim, sadece elektronikte değil, bu bedelleri çok ağır ödedim, hani bu eskiler diyoruz ya onlar bir şekilde hep haklı çıkıyorlar. ben eski miyim hem evet hem hayır, azıcık ustalara saygı göster
Olur.
Sıkıntı yoktur.
Her aküyü şarj cihazı üzerinde bağlı iken ölçüm değerlerinin 14 volt üzeri geldiğine emin olun.
Bu arada aküleriniz kaç yıllık.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?