arkadaşlar bu adsl ve pstn(telefon) sorunlarında telekom çalışanlarına yapılan ithamlar ve söylemler bence gereksiz sonuçta bu onların işi sen arızaya çağırdığın zaman mutlaka geliyorler evde olmasanız dahi iç tesisat hariç hepsini kontrol ediyorlar ....bence bizim halkımızın bilinçsiz olması bu gibi nedenlerle insanları yoruyor.onlarda zamanı iyi kullanmak ve gerçek sorunlarla ilgilenmek için sizin sorunlarınızı birkaç yöntemle siz ve kendileri teyid edip arzanın olduğunu tespit ettikten sonra geliyorlar görüyoruz adam internet almış kensine verilen splitteri greksiz diye kullanmıyor.kimisinin tesisatı sorunlu ve bazı özel durumlar mesela apartmanlardaki kutular çok düzensiz birbirine girmiş bakımsız küflenmiş oksitlenmiş su almış ....bilidğim kadarıyla telekom binalardaki ankastraların yenilenmesi konusunda bildiri göndermişti ben elektrikçi olarak takip ediyorum insanlar ankastraları yenilmek yerine ankastraları ahşap saç dolaplar içerisine değişiklik yapmadan sadece kötü görüntüyü kapatmışlar bizim halkımız cahil...adamın telefonu bozulmuş adam arızaya göndermiş farklı bir telefon taksa kontrol etse olay bitecek ama bu gibi basit çözümleri veya kontrolleri bile gerçekleştiremiyoz