Merhaba, müstakil evde oturuyoruz. Reglet sokakta ve evimize uzak durumda. Evde sürekli internet yavaşlıyor; ama modemi açıp kapayınca düzeliyor.
Superonline a sürekli arıza bildirimi yapıyorum ama binaya kadar herhangi bir sorun olmadığını söyleyip bina içi kablolamada sorun olabileceğini söyleyip konuyu kapatıyolar. İstersek eve elektrikçi/teknik servis çağırmamız gerektiğini söylüyorlar.
Sorum: ev içindeki kablolamada sorun olsa her modemi açıp kapadığımda hız düzelir mi?
Ayrıca superonline ın sorumluluğu reglete kadar mı? Sokaktan eve kadar olan kablo benim sorumluluğumda mı?
Reglet sokakta ve evimize uzak durumda
Açıklamanız nedir ? binanın duvarında veya ana kapı girişinde olur .
Hadi diyelim yan binada olsun ile sizin bina ile ortak olsun .
Reglet sokakta ve evimize uzak durumda
Açıklamanız nedir ?
Yoldaki saha dolabınamı diyorsunuz .
Ana kablodan sizin daire kablonuzun bağlantı yerinden ölçüm yapılır .
Gerisi size aittir .
Bu ölçüm sonucunu öğrenin değerledirme yapmanız .
Modemi buraya takıp + harici enerji ile 3 - 4 saat sonra test .
diğer dışarıdan harici kablo ile test .
1-1. 5 öncesi bende sizin gibi karşıdan reset hız sabitleme bir müddet özel hattamı alınıyor mükenmel hız sonrası aynı hattan düşüyor hat geliyordu
Daha önce ispatma yapıyordum .
Hizmet servisinin menusunda kaç defa hattan düştüğünü görüyordum ( ip değişiyordu )
Sonra uyandılar galiba bu menüyü kaldırdılar .
Önceden tüm kablolar bakırdı .
Sonra ana kablo fiber oldu saha dolabından sonra bakır kablo ( yani adsl hat desteği adsl +vdsl oldu )
Adsl kullanıyorum sorun düzeldi sayılır .
Telekomcuların test cihazları ve benzeri desteği ve hızı sonucunu bilmeniz .