Fiber değil ise ankastre kutusundan yeni kablo çekin o eskimiş olabilir. Diğer seçenek super box. Kabloyla filan uğraşmayın. Servis maliyeti olmadığından ona yönlendiriyorlar müşteriyi. Bakır kablo da bu sıkıntılar normal.Merhaba, müstakil evde oturuyoruz. Reglet sokakta ve evimize uzak durumda. Evde sürekli internet yavaşlıyor; ama modemi açıp kapayınca düzeliyor.
Superonline a sürekli arıza bildirimi yapıyorum ama binaya kadar herhangi bir sorun olmadığını söyleyip bina içi kablolamada sorun olabileceğini söyleyip konuyu kapatıyolar. İstersek eve elektrikçi/teknik servis çağırmamız gerektiğini söylüyorlar.
Sorum: ev içindeki kablolamada sorun olsa her modemi açıp kapadığımda hız düzelir mi?
Ayrıca superonline ın sorumluluğu reglete kadar mı? Sokaktan eve kadar olan kablo benim sorumluluğumda mı?
Modemi kapatıp açmak bant genişliğini etkiler fakat kısa sürer. Yarım saat sonra yine isyaaaan