Gece 10.30 civarı şarj takmıştım (12.4 v iken şarja takmıştım yaklaşık 16 saatte 14.1 oldu)gosterigirdu sabah işe giderken 14.1 V işten geldiğimde de 14.1 v duruyordu.fisinu çektim ve tam iki dakika boş bir şekilde kullandıktan sonra yine durdu ve akü voltajı 12.8 oldu.kullnim sırasında da 12.0 V ile 12.8 v arasında degitsiyordu.ayrica bugün teknik kataloğunda self resetting fuse koruması da varmış arka motorlarda onla ilgilide bir kesme yapmış olabilir mi bilmiyorum.son durumlar böyle
Multimetre ülkede ölçüm yaptığımda akü 12 volt gosteriyor,2 dk falan calisti durdu mumtimetre ile olctugunde 11 volt gisteritordu,aracın üzerinde iki kablolu akü voltaj gosterici takmıştım o daha fazla gösteriyor,