zgrd
Üye
- Katılım
- 7 Tem 2009
- Mesajlar
- 30
- Puanları
- 1
- Yaş
- 47
Araç range rover evaque 12v Dün gece aracı kart ve motorlarını kontrol ettim.Şöyle birşeyde dikkatimi çekti emin olamadım,arka tekerler şanzuman üzerinde 6v yazıyor ürünün akü kapasitesi araç üzerine orjinal etiketinde işaretlenmiş şekli 12v 7 ah saat yazılmış,ürününü direksiyon motoru 12volt olarak gördüm.Akşam resimlerini çekerim.Sabah şarjda 14,1V civarndaydı akşam iş dönüşü tekrar kontrol edeceğim.Saygılar[/QUOTE]
Gece 10.30 civarı şarj takmıştım (12.4 v iken şarja takmıştım yaklaşık 16 saatte 14.1 oldu)gosterigirdu sabah işe giderken 14.1 V işten geldiğimde de 14.1 v duruyordu.fisinu çektim ve tam iki dakika boş bir şekilde kullandıktan sonra yine durdu ve akü voltajı 12.8 oldu.kullnim sırasında da 12.0 V ile 12.8 v arasında degitsiyordu.ayrica bugün teknik kataloğunda self resetting fuse koruması da varmış arka motorlarda onla ilgilide bir kesme yapmış olabilir mi bilmiyorum.son durumlar böyle
Multimetre ülkede ölçüm yaptığımda akü 12 volt gosteriyor,2 dk falan calisti durdu mumtimetre ile olctugunde 11 volt gisteritordu,aracın üzerinde iki kablolu akü voltaj gosterici takmıştım o daha fazla gösteriyor,
Gece 10.30 civarı şarj takmıştım (12.4 v iken şarja takmıştım yaklaşık 16 saatte 14.1 oldu)gosterigirdu sabah işe giderken 14.1 V işten geldiğimde de 14.1 v duruyordu.fisinu çektim ve tam iki dakika boş bir şekilde kullandıktan sonra yine durdu ve akü voltajı 12.8 oldu.kullnim sırasında da 12.0 V ile 12.8 v arasında degitsiyordu.ayrica bugün teknik kataloğunda self resetting fuse koruması da varmış arka motorlarda onla ilgilide bir kesme yapmış olabilir mi bilmiyorum.son durumlar böyle
Multimetre ülkede ölçüm yaptığımda akü 12 volt gosteriyor,2 dk falan calisti durdu mumtimetre ile olctugunde 11 volt gisteritordu,aracın üzerinde iki kablolu akü voltaj gosterici takmıştım o daha fazla gösteriyor,
Son düzenleme: