Bugün yetkili servis tarafından aradım (numaraya netten baktım dogru) bana buzdolabı için enerji tasarrufu kampanyası nedeniyle temizlik ve parça degişimi yapacaklarını ücretsiz oldugunu söylediler, açikcası şüphelendim ve netten bakayim dedim daha önce başka bir forumda da konu tartışılmış, konu hakkinda hiç bilgim olmadigi için siz üstadlara danişmak istedim, bahsi geçen parça enerji verimliligi saglar mi? Yoksa gercekte bizi cihazin sebep olabilecegi bir zarardan sessizce kurtarip yardimci olmayami çalışıyorlar) https://mobile.donanimhaber.com/arcelik-5273-bedava-bakim-kampanyasi--114738890#114738890
Düşündüğüm gibi niyeti gizleyip süsleyip hatadan dönme modeli ve parça resmi veya değerini lütfen ekleyin bakalım ne kadar geniş mi dar çapta mı olacak bir nevi veri tabanı oluşsun, zararın nersinden dönersek kardır prensibini görüyoruz.
İlla ki taşın altına o da elini koyar büyük müşteriyi kapıdan çevirecek değildir. 2004 te çalıştığım yetkili serviste no frostlarda oluşan buzun gece saatlerinde gürültülü kırılması şikayetleri üzerine geliştirilen kitin-çözümün paralı olmasına cevabınız ne olur acaba?
İlla ki taşın altına o da elini koyar büyük müşteriyi kapıdan çevirecek değildir. 2004 te çalıştığım yetkili serviste no frostlarda oluşan buzun gece saatlerinde gürültülü kırılması şikayetleri üzerine geliştirilen kitin-çözümün paralı olmasına cevabınız ne olur acaba?
Ustam anlamamakta ısrar ediyor gibisin yetkili servis dedim siparişi pcden kendim veriyor merkezin verdiği fiyatı ekranda daha ne yazayım bilemedim. Son tüketici olarak hangi parçayı kimden aldığı bizi ilgilendirmez muhatabımız belli, aynı ısrarı bozuk çıkan kombi konusunda göremedim.