Arçelik buzdolabı ücretsiz bakım?

Ustam anlamamakta ısrar ediyor gibisin yetkili servis dedim siparişi pcden kendim veriyor merkezin verdiği fiyatı ekranda daha ne yazayım bilemedim.
bizim buzdolabı hiç servisle muhatap olmadı kurulma dışında para istemeleri garip insan kaynaklı hata olmalı mekezdekilerden kaynaklı.
 
bizim buzdolabı hiç servisle muhatap olmadı kurulma dışında para istemeleri garip insan kaynaklı hata olmalı mekezdekilerden kaynaklı.
Bahsettiğim veya atladığım garantisi biten cihaz arkadaş da belirtmedi garanti içi dışı durumunu, bu arada son mesajıma ekleme yaptım.
 
Ustam anlamamakta ısrar ediyor gibisin yetkili servis dedim siparişi pcden kendim veriyor merkezin verdiği fiyatı ekranda daha ne yazayım bilemedim. Son tüketici olarak hangi parçayı kimden aldığı bizi ilgilendirmez muhatabımız belli, aynı ısrarı bozuk çıkan kombi konusunda göremedim.
aslında yangın tehlikesine neden olan bir parça içeriyorsa ayıplı mal olarak değerlendirilebilir san ki bunu bir avukata danışmak gerek sonuçları baş ağrıtabilir o combi'de ayıplı maldı bence.
 
Üstadlar yazışmalarınızı ilgiyle takip ediyorum teşekkürler, kusura bakmayın garanti durumunu atlamışım; alım tarihi çok eski 2005 hatta daha öncesidir, kurulum 2010, yani garantisi bitmiştir sanırım çünkü ek garanti vs yapılmamıştı. Aklıma takılan (bakıp görücez) degisim yapilacak parçanin Elektrik tüketimine gercekten etkisi olacak mi, olabilecek bir parça mı ki:)? Birde temizlik vs den bahsettiler bakalım ne yapacaklar:)? Diger forumda aynı durumu yaşayanlara temizlik yapılmamış, sadece parça degişimi yapılmış,,, birde bu yapilacak iş ve işlem için bir belge istemelimiyim, çalışan dolaptan da olmayalim?
 
Elbet telefonda onu sor belge verilecek mi servisin taktığı parçalar için belli bir süre garanti vermekte şu an aklımda dwğil motoru bozması ihtimal değil lakin ömrü dolmuş olup arıza yapabilir veya boru delinmesi ile gaz kaçağı standart arızalardır, yine tekrar edeyim eski parça ile yenisinin kapasite değerini de belirtin bize. Temizlik adına zor bir şey yok kendin de yaparsın, arkadaki boruların üzerine süpürge gezdirerek tozlarını düşür yerine yerleştirirken arka ve yan boşlukların yeterince kitapçıkta yazdığı kadar olması ywter, yapılan işlemi sonuna kadar izlemeye dikkat et.
 
Siz istemesenizde onlarin bir belge doldurmasi gerekir.

Dusunun gercekten iyi niyetle gelip parca degistirdiler ama olduki onlar cikti gitti ve bir saat sonra sansa bak cihazin arkasindan dumanlar cikarak buzdolabiniz durdu. Ne yapacaksiniz kimi muhatap tutacaksiniz? Mutlaka yazili form tutmalarini saglayiniz. Forma ne yaptiklarini detayli yazmalarini isteyiniz.

Ben olsam ne yaptiklarini videoya bile çekerim. BU isin bir esprisi ama ortada ne yap8ldigina dair bir kanit olmali.

Ozellikle ne degistirdiklerini yapabiliyorsaniz resimleyin.

Ne degistireceklermiste enerji tasarrufu saglayacaklarmis merak ediyorum.
 
Bugün servis geldi ve sadece parça degişimi yapip gitti, nedenini ise bu parçanin zamanla işlevini yitirip Elektrik tüketiminin artmasına neden oldugunu bu sebepten degişimini yaptiklarini söyledi. Çikan parça plastik ve sanki içinde lehim erimiş dişa taşmiş gibi bi haldeydi resim atmaya çalişicam çok net degil ama, cikan parcayi aldilar. Belgeyi talep etmedim, sisteme kayit yapiyorlar ellerindeki bi tabletle. Birde açikcasi gelen arkadaş işini yapmaya çalişam iyi niyetli bir insandi, üstüne gitmedim fazla olayın bende sabah zaten ülke olarak kötü haberle güne başlayinca pek ilgilenemedim Allah yardimcimiz olsun şehitlere Allahtan rahmet tüm ülkeye sabir diliyorum daha çok şey var yazacakta... Yorum sizin arkadaşlar...
 
l3EQaQ.jpg
 
Kompresor kalkis kapasitoru.

Bir iki olayda tazminatlik olarak baslari agridiysa degistiriyor olabilirler. Yangin cikmis kompresor yanmis v.s. baslarina gelmis olabilir.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,844
Mesajlar
930,718
Kullanıcılar
452,697
Son üye
ozgurmaker

Yeni konular

Geri
Üst