arabayı stop ettim kontak 1 kademede teyp aktıf 5 dk sonra arabayı çalıştırmak istediğimde kontağı 0 konuma almadan kontak marş kısmına mekanık olarak dönmüyor dolayısıyla kontagı geri 0 konumuna almam lazım bunu yapıncada teyp kapanıyor doğal olarak .. ama direk bağlı olsa teyp... arabadan cıktım teyp acık bakkala gıttım geldim marş bastım devam bluetooth bağlantısı kopmamış olacak...kontak olmadan çalışsın istiyorum anahtar bende dursun arabada çocuk oluyor bazen..Merhaba. Bakın, bu türden sıkıntısı olan oto Elektrik sistemlerinde ya da aşırı voltaj düşümü olan oto elektrik tesisatlarında, süper (ultra) kapasitörler aşırı düşen bu voltajı yüksek tutmada sıklıkla sistemde paralel bağlı olarak kullanılır. Örneğin 2-4 farad kapasiteli süper elektrolitik kondansatörleri satın alıp alternatörün DC çıkış uçlarına doğru polaritede bağlarsanız akünüz eski ve eski oto tesisatı yüzünden voltajı hızla düşse bile bu konuda epeyce faydalı olur, teyp bu yüzden kapanmamış olur. Ancak direk aküye bağlamak yerine kontak anahtarının 1. konumunda teybe giden ve uygun cam sigortayla oto elektrik tesisatına bu şekliyle bağlamanız daha sağlıklı (nizami) olur. Kolay gelsin
O şekil değil... hafıza silinmiyor.. telefon tablet bağlantısı kopuyor kapanıp açılınca.. sonra tekrar bağlanmak için menuye girip bağlan demem gerekiyor..Gerçekten enteresan bir durum nasıl bir teyip ki her kapanıp açılmada kendini sıfırlıyor hafızasını siliyor.
şarjdan sonra akü ışığı yeşile döndü ve durağan halde 12.7V 3 gündür böyle ama malesef teyp gene kapanıp acıldı demo modunda yani sadece 0.2amper akım cekerken bile böyle..12v akü boş demektir. Akü toparlamazsa akü alın, devreyle uğraşmayın.
0.1A akım çekiyorAkü şarjından sonra kaçak var mı diye de tesisatinizi baktırın, akü voltajının düşmesine sebep olabilir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?