ariston epromlarını kopyalamak için direk kopyalıyamıyoruzda kopyalamak için şifre gerekmiyormu
 
[kot protek konmuş ]işlemcileri okumak silmek ,yazmak şimdiki teknoloji ile mümkün görünmüyor .

ariston da da servislere verilen kopyalama makinaları kullanıcı tanımı için yetkili servis sisteme giriş şifresini girmek zorundadır tabiiki o şifreler bireyseldir bilip kullanmak bile suç teşkil eder.
 
Bu sitede de bayağı usta varmış iyi ki denkgeldim, Öncelikle tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Sizlerden ricam, Ariston Margherita 2000 in kazanını nerden bulabililriz, birde Kazan olsa bile sürekli ayar düğmesi dönüyor. Bir arıza var sanırım.
Model: AL108X TK Seri No:009155301
Teşekkürler.

İnşallah görürsünüz Ali bey Benim sorun Kazan Nerden Nasıl temin edebilirim. Modeli tekrar yazıyorum MARGHERITA2000 AL 108X TK Teşekkkürler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu sitede de bayağı usta varmış iyi ki denkgeldim, Öncelikle tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Sizlerden ricam, Ariston Margherita 2000 in kazanını nerden bulabililriz, birde Kazan olsa bile sürekli ayar düğmesi dönüyor. Bir arıza var sanırım.
Model: AL108X TK Seri No:009155301
Teşekkürler.

İnşallah görürsünüz Ali bey Benim sorun Kazan Nerden Nasıl temin edebilirim. Modeli tekrar yazıyorum MARGHERITA2000 AL 108X TK Teşekkkürler.

Bu kazanları çıkma veya 2.el kullanmanızı tavsiye edemiyecegim .

Onarılması imkansız olan blok halinde imal edilmiş olduklarından ,ikinçi ellerinde ekonomik ömürlerini ne kadar tüketiklerinin belirsizligi (aynı problemi ilk yıkamada da 100. yıkamadan sonrada yapma riskinin mutlaka yaşanacagından) sıfır almanızı öneririm yada onarımı mümkün olan çelik kazanlı farklı bir ürünle degiştirmenizi öneririm .

Yinede onarımını talep ederseniz servisten başka kişilere degiştirmesine izin vermeyiniz maliyet açısından ,garanti açısından haklarınızı kaybetmeyiniz.
iyi akşamlar.
 
selam usta,
ariston makinem ilk önce f10 arızası verdi, kartı söküp yanık elemanları tamir ettirdim. Kartı taktım, iki kez düzgün çalıştıktan sonra bu seferde f8 arızası verdi, ısıtmasında ve su almasında dışardan bir problem gözükmüyor. Arıza karttan mıdır? Karttansa neresindedir?
Acil cevap alabilrsem sevinirim..Teşekkürler..
 
Muhtemelen prosestat hortumu , kazan baglantılarında kireç ve deterjan artıklarından dolayı tıkanma var.Hava basıncı zamanında yükselemiyor ve de su tahliye anında hava boşalamıyor.Açıp temizleyin
 
Şimdi makineyi tekrar denedim suyu boşaltıyor ama sanırım boşaldı sinyali vermiyor ve hata veriyor, sürekli su boşaltmaya çalışıyor... Presostatı söktüm içine üfledim, 2 tık geldi, hortumunu kazandan sökemedim, aşağıda kalıyor, arıza presostatta mı yoksa hortumda mıdır? Bunlar sağlamsa kartta olabilir mi?
İlginiz için teşekkürler...
 
Üfleme ile hortumun içindeki artıkları temizleme şansınız yok. kart üzerinde ince yollardan biri acık devre olmuş olabilir .özellikle 4 lü dik giriş soketın altındaki yollar.
 
Sagol ustam şimdi hortumunu da söküp temizleyeceğim, yine hata verirse yarın kartı götürüp dediğiniz yerleri kontrol ettireceğim.. Sanırım presostatta sorun yok gibi...
Teşekkürler...

hortumu da söktüm içi temizdi, hatta denemek için kazan tarafından üfledim, presostat iki kere tık etti. Sağlam olması için iki tık yeterliydi değil mi? o zaman sorun kartta gibi... yarın sabah dediğiniz gibi karta baktıracağım...
Bir de dikkatimi presostatın soketindeki 14 ve 16 nolu uçların kararmış olması çekti, bu bir şeye işaret olabilir mi? Daha önce kartta yanıklar vardı, yaptırmıştım...
Her şey için teşekkürler...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,855
Mesajlar
930,797
Kullanıcılar
452,715
Son üye
jancheok

Yeni konular

Geri
Üst