Asenkron Motoru Tehlikeye Sokan Aşırı Akımın Nedenleri!!

Selam arkadaşlar evet yanlış falan yazmadım inanın biz her ayın 25. günü tüm sistemi motorları yağlarız hatta yağlamak zorundayız çünkü bunu kalite kontrol ıso programına dahil etmişiz. epeyden beri rulman arızasından dolayı motor yakmadık çok çok sıcak bölgeler hariç
 
kardeşim sana katılıyorum bu uygulamanın benzeri rusya da Elektrik mühendisleri tarafından kanun gibi uygulanıyor
 
şimdi ben şunu merak ediyorum rulmanlar yağlama yapılırken çalışma şartlarına göre farklı gres yağlar kullanılmakta. her motor için bu uygulama yapılıyor mu? Birde bazı motorlarda yağlama için gresörlük bulunmuyor yani kapaklarını açarak mı yağlama periyotlarını uyguluyorlar (ben bunu yapmaya kalksam inanın bir ayda işletmenin yarısını yetiştiremem) :D
 
Kadirizm arkaşdaşım bizim çalışma şartlarımız ağır ve sıcağa dayanıklı yağlar kullanıyoruz o bölgelerde kullandığımız motorları mutlaka glasörlük olanladan seçeriz. diğer glasörlük olmayan motorlarında belli periyodlarda bakımlarını yzparız motorlar çok özel olmadıkça bakımdan sonra standart kullandığımız yağa çeviriyoruz büyük güçlü motorların özerlerinde hangi tür yağ kullanmamız gerektiği yazıyor mesala oksijen fabrikasındaki genelde sentetik yağ kullanıyoruz.
 
ustam altıncı madde olarak da bir maddede ben sizin tercübe edinmiş olduğunuz deyerli bilgilere müsadeniz varsa eklemek isterim...,
motor kavruk ise fazla akım çeker..buda termik atmasına ve Sigorta atmasına sebep olur...
 

Forum istatistikleri

Konular
129,793
Mesajlar
930,147
Kullanıcılar
452,586
Son üye
Semih1903

Yeni konular

Geri
Üst