teşekkürler ben LI1 ileri ataması yaptım
LI2 ise geri ataması olarak ayarladım ucunada mandal buton koydum 1 - 0 - 1
LI1 de ise sürücü ileri 1 konumunda
0 konumunda ise LI1 ile LI2 uçlarına sinyal gitmiyor
LI2 de ise sürücü geri 1 konumunda.
burdaki problem kısaca; Sürücü motoru ileri geri çalıştırma yaparken sürücü durmadan verilen konuma geçiyor. Sürücüye ve sisteme ne gibi zararları olur ?
örnk: motor 30 hz. de ileri giderken geri konuma aldığımızda sürücü 0 hz kadar düşüp tekrar geri -30 hz kadar çıkana kadar direk geçiyor arada bekleme sn yok
*ileri - geri kullanılan bant sistemi.
bir sorumdaha olacaktı.
Harici çok turlu 10 Kohm potansiyo metre bağladığımda 30 ile 40 herzleri arasında 1 veya 2 frekans oynama oluyor.
1. Potansiyometreyi değiştirdim.
2. Potans anahtarı kablosu 4x0,22mm LIY(St)CY tipi kablo kullandım