Koray Bey ;öncelikle konuyla ilgilendiğiniz için çok teşekkür edrim.sormak istediğim birkaç şey daha var dediğiniz gibi motor degerlerini ve çalışmasının istedigim frekansı girip +10 ile Aı1 i şöntledikden sonra +24-Lı1-Lı2 ile ileri geri yol verdik,ama potansiyometreyle yol veremedik;
1-Nasıl bir pot kullanmamız gerekiyor;??
2-Pot bağlantısını yaptıkdan sonra başka birşeyleri şöntlememiz gerekiyormu;??
3-Elimizde yol vermek istedigimiz iki adet motor var bunların herbiri 1,5 kw elimizdede iki adet 4kw'lık atv1 bulunuyor.BUnların ikisinide birlikde çalıştırıp aynı yöne aynı hızda döndürmek zorundayız.Böyle bir baglantıyı nasıl yapabilirim,bunu bir start butonu veya bir tek potla yapabiliimiyiz.;??
4-Kumanda edeceğimiz motorların üzerinde frenleme sistemi mevcut bunlar iki fazla çalışıyor ,yalnız bu frenlerin motor start almadan hemen önce açma yapması ve motor durdukdan hemen sonra frenlemesi gerekiyor böyle bir bağlantı için frk üzerinden kontak,+24 veya kuru kontak albilecegimiz bir nokta mevutmu mevcut ise nasıl aktif edebiliriz bu kontakları;??
5-Bu fabrika bağlantı şemasında gözüken frenleme direnci ne işe yarıyor;??
6-Bizim elimzdeki bazı sistemlerde bu frenleme direncine benzeyen bazı parçalar kullanılmış,bunlar PA+-PB uçlarına bağlanmışlar çıkışlarıda Lı6 ya girmiş bu bii fren baglantısı için mi hazırlanmış acaba.;??
7- Birde daha öncede bahsettiğim gibi bu diger Lı3-Lı5-Lı6-LIc ve R1a-R1b-R1c-R2a-R2c,Aı3-com-Aov-Aoc bunlar nasıl aktif olu nasıl kullanabilirim;??
Bütün bu sorularım için kusura bakmayın sizleri bunltmak istemiyorum ama bunlarıda öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.