ATV31 bağlantı şeması - ATV31 nasıl bağlanır?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

selcukxp

Üye
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
383
Puanları
1
ATV31 bağlantı şeması nasıl yapılmalı şeması bulunabilirmi ilgilenirseniz sevinirim şimdiden teşekküler.Özellikle + - bağlatıları fk yı nereden hangi voltajla besliyoruz.
 
nasıl çalıştımak istiyorsun bağlantı şekli besleme hariç çalıştırmak istediğin sisteme göre değişir öğrenmek istediğin şeyi biraz daha açarsan yardımcı olabilirim.
 
piyasada türkce kitapları kaynıyor internettede pdf. dosyaları ver türkce
 
sürücü kısmındada var.
ara bölümüne gir daha önceki konulara bakınız.%100 bulursunuz.bulamazsanız.www.telemecanique.com.tr sayfasında motor kontrol kısmına bakınız...
 
arkadaşlar kısacası elimde bir atv31 motor sürücüsü var bu sürücüyle ilgili hiçbir şey bilmiyorum okadar çok yere baktım ki bağlantıları şemaları ayarları azçok bilgi sahibi oldum yol vereceğimiz motorun değerlerini girdim ama yinede local olarak nasıl neyi nereyeye bağlıyacagımı bulamadım bilir kişilerden yardım almak daha doğru diye düşünüyorum, kitapları kurcalayıp yanlış birşeyler yapmak istemiyorum açıkcası program kısmını geçtim

+24 le IL1 i birleştiriyorum ama yinede hiçbir yöne yol almıyor henüz hiçbir ayrını yapmadım yardımcı olusanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
 
ATV 31'i çalıştırabilmen için yapman gerekenler şunlar arkadaşım sürücüye devir ayarı için potansiyometre bağlayacaksan pot
|~~~~|~~~~|
com AI1 +10v olarak bağla

eğer potsuz sabit hızda çalıştıracaksan
| |
AI1 +10v girişlerini kısadevre et
|______|
ve sürücünün kapağını açtıktansonra orta kısmın solunda dip siviç var ve 3 adet seçenek var bunlar
source clı ve sınk bu sivicin (source)konumunda olduğundan eminol daha sonra sürücünün DRC
menüsüne gel oradan TFR parametresini bul ve bunu çıkmak istediğin maksimum frekansı ayarla örneğin 100.0 ve gelelim motoru çalıştıracağın frekansa SET menüsünden HSP parametresinegel buda senin motorun dönmesini istediğin en yüksek frekans yani hızı belirler bunuda ayarladıktan sonra

LI1 ile +24 'ü kısadevre ettiğinde motor saat yönüne dönmeye başlar
LI2 ile +24 'ü kısadevre ettiğinde motor saat yönünün tersine dönmeyebaşlar
UMARIM YARDIMCI OLMUŞUMDUR kolaygelsin.
 
KORAY- Ü kardeşim ilgilendiğin için çok teşekkkür ederim çok saolasın..

______________________________

KORAY- Ü verdiğin bilgiler kafamdaki bütün ? işaretlerini giderdi bu akşam çalıştırırım inşallah sana geri dönerim ..saygılar.

______________________________

KORAY- Ü kardeşim müsaitsen bişi daha sorucam bu göndermiş odugum şema bizim atv 31 e ait güç devresini geçtim nasıl çalıştırıldıgınıda anladım sayende saolasın ama diğer noktalardaki bağlantılarında ne işe yaradıgını anlatabilirmisin..saygılar şimdiden çok saolasın.

______________________________


KORAY- Ü kardeşim müsaitsen bişi daha sorucam bu göndermiş odugum şema bizim atv 31 e ait güç devresini geçtim nasıl çalıştırıldıgınıda anladım sayende saolasın ama diğer noktalardaki bağlantılarında ne işe yaradıgını anlatabilirmisin..saygılar şimdiden çok saolasın.

selcuk-765.jpg
 
DOSTUM sana verdiğim bilgiler senin bana gönderdiğin resimdeki girişlerden sürücüyü nasıl çalıştıracağını anlattım resmi dikkatli incersen sana verdiğim bilgilerdeki sembolleri görürsün com AI1 LI1 LI2 +10v gibi güç devresi ise sürücünün kapağının iç tarafında eğer sürücünün beslemesi 220 v ise kapakta R/L1 S/L2 yazar kılemensin yeride orada bellidir faz nötrü oraya verirsin motor uçları ise kapakta U/T1 V/T2 W/T3 yazar vebunların kılemenside kapakta belirtilmiştir en alt sağ üç kılemenstir AYRICA SÜRÜCÜN 220 V İSE MOTOR BAĞLANTISINIDA ÜÇGEN YAPMALISIN.
 
merhabalar
ATV 31 Türkçe kullanım klavuzu
 

Ekli dosyalar

  • telemekanikatv31.rar
    478.7 KB · Görüntüleme: 69
Koray Bey ;öncelikle konuyla ilgilendiğiniz için çok teşekkür edrim.sormak istediğim birkaç şey daha var dediğiniz gibi motor degerlerini ve çalışmasının istedigim frekansı girip +10 ile Aı1 i şöntledikden sonra +24-Lı1-Lı2 ile ileri geri yol verdik,ama potansiyometreyle yol veremedik;

1-Nasıl bir pot kullanmamız gerekiyor;??

2-Pot bağlantısını yaptıkdan sonra başka birşeyleri şöntlememiz gerekiyormu;??

3-Elimizde yol vermek istedigimiz iki adet motor var bunların herbiri 1,5 kw elimizdede iki adet 4kw'lık atv1 bulunuyor.BUnların ikisinide birlikde çalıştırıp aynı yöne aynı hızda döndürmek zorundayız.Böyle bir baglantıyı nasıl yapabilirim,bunu bir start butonu veya bir tek potla yapabiliimiyiz.;??

4-Kumanda edeceğimiz motorların üzerinde frenleme sistemi mevcut bunlar iki fazla çalışıyor ,yalnız bu frenlerin motor start almadan hemen önce açma yapması ve motor durdukdan hemen sonra frenlemesi gerekiyor böyle bir bağlantı için frk üzerinden kontak,+24 veya kuru kontak albilecegimiz bir nokta mevutmu mevcut ise nasıl aktif edebiliriz bu kontakları;??

5-Bu fabrika bağlantı şemasında gözüken frenleme direnci ne işe yarıyor;??

6-Bizim elimzdeki bazı sistemlerde bu frenleme direncine benzeyen bazı parçalar kullanılmış,bunlar PA+-PB uçlarına bağlanmışlar çıkışlarıda Lı6 ya girmiş bu bii fren baglantısı için mi hazırlanmış acaba.;??

7- Birde daha öncede bahsettiğim gibi bu diger Lı3-Lı5-Lı6-LIc ve R1a-R1b-R1c-R2a-R2c,Aı3-com-Aov-Aoc bunlar nasıl aktif olu nasıl kullanabilirim;??

Bütün bu sorularım için kusura bakmayın sizleri bunltmak istemiyorum ama bunlarıda öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forum istatistikleri

Konular
130,189
Mesajlar
934,112
Kullanıcılar
453,332
Son üye
oguzhan5967896

Yeni konular

Geri
Üst