Ya da hiçbiri ile uğraşma. Tam köprü panelllerini de ağır tip sigma profil yap. Kutu gibi olsun. Hem parçaları işletecek kimseye muhtaç olmazsın. Daha hızlı olur. İyi ayarlarsan makine de stabil olur. Hatta sabit köprü yap.
Ya da hiçbiri ile uğraşma. Tam köprü panelllerini de ağır tip sigma profil yap. Kutu gibi olsun. Hem parçaları işletecek kimseye muhtaç olmazsın. Daha hızlı olur. İyi ayarlarsan makine de stabil olur.
Hatta bir yöntem daha var ama denendi mi bilmiyorum. Standart bir taşlama edinmek. Büyük devir levhalara kızaklar için süper düz bir slider üzerinde kanallar açmak.
Yanlardaki kalınlık çok fazla bukadar olmasına gerek yok. Ayrıca bölmeler arasına çapraz bağlantı yapmak faydalı olur. Ayrıca bir tavsiye olarak köprü ayaklarını profilden motor ve araba bağlantı bölümünü yine flanş kullanarak yapabilirsin. Hem üretim hemde montajı daha sağlıklı olur.
Demir profilden yapmak için bir çözüm buldum. Linear rayları alırken bütün alacaksınız. O linear rayları monte edeceğiniz kalaslardan bir slider yapacaksınız. Neyse en iyisi çizmek. İptidai çizip atarım.