Bakım ve Arıza Bulma

İşin sürekliliği açısından ve riske girmemek amaçlı değişmesi doğru olurdu. Çıkan inverteri sonra adam akıllı inceleyip onarıp yedek olarak ayırırdınız. Amirinizi dinlememekle büyük bir riske girmişsiniz.
Sorumluluğun amirlerinizde olduğunu hiç bir zaman unutmayın! Başarısızlığınız durumunda motorun 6saat,12saat yada 1 gün devreye alınamayışı durumunda Usta yada teknisyen hesap vermez başınızdaki mühendis hesap verir amirlerine bunu hiç bir zaman unutmayın ve birdaha amirlerinize itaatsizlik etmeyin.
Siz patlamış tekere yama yapmışsınız direksiyonda oturan ise amiriniz yani yamalı tekerle yada yeni tekerle yola devam etmek onun insiyatifindedir bu kararı vermek sizin göreviniz değildir,herkes kendi işini bilmeli görev ve sorumluluk alanının dışına taşmamalıdır.
 

Çok doğru yazmışsınız, tebrik ederim böyle düşündüğünüz için.
 
Şans daima bilgiden yanadır der bir düşünür. Teknik abimiz cihazı onarmadan önce ne ile karşılaşacağını biliyordu. Benzer tecrubeleri vardı ki güvendi kendine.

Arızacılık yaklaşımı bir mantık gerektirir, bu mantık çözüldüğünde ise artık sistem-cihaz pek fark etmez. Sadece sistemi tanımak her bir modül veya kartın işlevini anlamak, arızayı basite indirebilmek için önemli. Sonunda kart tamirine indirgemek gelir ardından.

Elektronik kart tamirini de yaklaşık 20 yıldır yapan biri olarak isteyen arkadaşlara detaylı bilgiler verebilirim. Keyifli inanın, sadece karta yoğunlaşıp kafa dinliyorsunuz.
 
Elektronik kart tamirini de yaklaşık 20 yıldır yapan biri olarak isteyen arkadaşlara detaylı bilgiler verebilirim. Keyifli inanın, sadece karta yoğunlaşıp kafa dinliyorsunuz.
otomasyon (tecrübelerinizi paylaşmanızı isteriz teşekkürler saygılar )
 
sayın ustalarım ben aranıza yeni katıldım. tüm ustalarımı saygıyla selamlarım bu rada olduğum sürece siz değerli ustalarım lütfen yardımlarını esirgemezlerse sevinirim. saygılarımla
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…