Benzinli jeneretör sorunu

Katılım
24 Tem 2019
Mesajlar
52
Puanları
1
Yaş
31
Konum
heryer
7600 lük jeneretörün genel temizliğini yaptım karbiratör benzin deposu sibabı temizledim pistonuda çok olmadı degiştireli 1 yıl kadar kullanılmış sorunu çalıştırmak için ipini çektigimde jenerötör kendine çekiyor açılmıyor sürekli kendine çekiyor nedenini bilen bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim
 
Temizlik yaptığına göre bir yerlerde yalnış olan yerine oturmayan bir durum var demektir. İpin bağlı olduğu kısma bak ters döngümü var? benzin deposu hava yapmış ta olabilir. Bazı jeneratörlerde oluyor.
 
Zamanlamada hata yapmışsındır, dolayısıyla zmaanında ateşleme yapmadığından çalışmıyordur, işi bilen birinin el atmasında fayda var. Aksi halde piston subaplara çarpabilir daha yğksek maliyetli masraf açarsınız.
 
Temizlik yaptığına göre bir yerlerde yalnış olan yerine oturmayan bir durum var demektir. İpin bağlı olduğu kısma bak ters döngümü var? benzin deposu hava yapmış ta olabilir. Bazı jeneratörlerde oluyor.
mazotlu jeneretörlerde hava aldıgı için çalışmama gibi bir durum olur benzinlide olmaz
ip kapagını ters koyma gibi bir durum olmaz çünkü kapagın içindeki yay düzenegi buna aykırı istesende ters koyamazsın herşey yerine oturmuş o konuda sorun yok
 
Marka ve modeli bu jeneratör motorunun?
 
Zamanlamada hata yapmışsındır, dolayısıyla zmaanında ateşleme yapmadığından çalışmıyordur, işi bilen birinin el atmasında fayda var. Aksi halde piston subaplara çarpabilir daha yğksek maliyetli masraf açarsınız.
zamanlamayı yapmayı biliyorum o konuda problem yok ilk turda ipi çektigimde kolumu çekiyor ama ikinci çekişimde iyi çekersem açılıyor
ben ipin çekme sorununu tamaman ortadan kaldırmak istiyorum subaplarında çok az hava alma durumdan kaynaklı olabilirmi onuda rodaj yagıyla iyice temizledim aslında ama hala çözüm olmadı
Marka ve modeli bu jeneratör motorunun?
honda
 
Modeller
SH7600EX​
SH7600EX​
tip
R-tipi; 220V (50Hz)
S tipi; 220V (60Hz)
D tipi; 110 / 220V (60Hz)
LD tipi; 120 / 240V (60 Hz)​
JeneratörFrekans (Hz)
50, 60​
tip
Kendinden Heyecanlı, 2 Kutuplu, Tarla Dönen Tip​
Voltaj Düzenleme Sistemi
AVR​
Evre
Tek​
AC ÇıkışAnma Gücü (KVA)50Hz
5.0​
5.6​
60Hz
5.6​
6.5​
Maksimum güç (kva)50Hz
5.8​
6.5​
60Hz
6.5​
7.6​
Anma Gerilimi (V)
220 (R, S tipi),
110/220 (D tipi),
120/240 (LD tipi)​
DC Çıkış (VA)
12V-8.3A​
Anma Güç Faktörü (cosφ)
1.0​
MotorMaker
HONDA​
Modeller
gx340​
GX390​
Deplasman (CC)
389​
389​
Net Güç (kW)3,600rpm
8​
8.7​
Ateşleme sistemi
transistor​
Yağ Alarm Sistemi
EVET​
Başlangıç sistemi
Geri tepme (OP; Elektrik)​
DiğerleriU x G x Y (mm)
708 x 548 x 493​
Kuru Ağırlık (kg)
75​
78​
Yakıt Deposu Kapasitesi
(litre)
28​
Ses Seviyesi
[dB (A) / 7m]
50Hz
71​
73​
60Hz
75​
76​
Sürekli Çalışma Saatleri (saat)50Hz
10​
8.5​
60Hz
7.9​
7.2​
 
1: Buji kablosunu çıkartın ve gövdeye çok yakın tutarak buji tırnağında ark alıp olmadığına bakın.Eğer ark yoksa sorun ateşleme sistemindedir.Ayrıca bujiyi söküp yağlanma ve tırnak kontrolü yapın.

2:Karbüratörün üstündeki hava filtresini söküp klapeyi sonuna kadar açıp motoru çevirin.Yakıt gelip gelmediğini görmeniz lazım.Yakıt gelmiyorsa sistemi geriye doğru takip ederek kontrol edin.

3:Ateşleme ve yakıt sisteminde problem bulamazsanız zamanlama sistemini kontrol edin. 4 zamanlı motorlarda piston iki defa üst ölü noktaya çıkar.Toplarken kaydırmış olabilirsiniz.

Son olarak supaplara ayar yaptınız mı? Yoksa söktüğünüz gibi gerimi taktınız?
 
bujide sorun yok o kesiin
benzin çekiyor onada baktım
zaman ayarlamda sorun oldugunu sanmıyorum
supap ayarı bozuk oldugu için ayarladım kapattıktan sonra
jeneretörün çalışma sorunu yook çalışıyor sadece bazen ipi kolunu koparırcasına seni kendine çekiyor
bu soruna bir çözüm arıyorumm
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
129,867
Mesajlar
930,872
Kullanıcılar
452,732
Son üye
erencok

Yeni konular

Geri
Üst