Bir ac sürücüyle iki uygulama yapmak !

Köprü panosunu açın ve bir bakın. Köprü panosunda bir tane atv312 yada atv31 sürücü göreceksiniz eğer firmanız yada bir başkası tarafından degistirilmediyse.
 
Evet onu gördüm fakat cranede de var bir pano. Biz bir arızada işi bilene bırakıp direkt olarak servis çağırırız inanın ilk defa çıktım yukarı.
 
Kedi de de bir adet kedi hareketi için atv312 yada atv31 göreceksiniz. Kaldırma hareketi içinde eğer invertör var ise atv71 takılıdır. Firmanızı öğrenebilirmiyim belkide gelmişimdir firmanıza.
 
Son düzenleme:
Sürücü nun çıkışına 2 adet kontaktor paralel bağlanıp altlarında motora uygun termik ve arıza nc kontaklari seri baglanip kumandayi actiracak. Sürücü motorların toplam gücünden yuksek olmasi gerek. Bir sürücü 3 paralel motor calisan uygulamalar gördüm. Ama Termistorler seri bağlanıp sürücü termistor klemensine giriliyor.
 
Teşekkürler arkadaşlar, bu kadar cevap geleceğini düşünmüyordum fakat, benim anlatmak istediğim olayda iki motor yok sadece tek motor var. Şöyle anlatayım; A-) 750 d/d motorum var (yani 50hz de 750 d/d çalışıyor) bu motoru sürücü ile yumuşak bir şekilde 750 d/d ya getirdik ve sabitledik sorun yok. B-) Bu aşamada kaynak değiştirip (kontaktörle) 750 d/d a tekrar sabitlemek istiyorum, A dan tek fark yumuşak kalkış yok ve kaynak farklı. Bunu aslında iki sürücü ile yapabilirim gibime geliyor, ama bunu tek sürücü ile yapabilir miyiz ? Bunun için sürücünün galiba iki giriş çıkışı olması lazım ve bunun birisi A durumu için, diğeri ise B durumu için kullanılmalı diye düşünüyorum, acaba bu şekil sürücüler var mıdır, mevcut mudur ? Teşekkürler...
 
anladıysam bitter olayım :9 ne yapmak istiyorsunuz
 
Slm.
Fuji frenic multi için

1,5 kW Multi sürücü
F01 = 1
F02 = 1
F03 ve F04 ve F15 = 50 Hz
F05 ve F06 = 220 Volt
F07 = hızlanma süresi (saniye) (isteğe bağlı)
F08 = yavaşlama süresi (saniye) (isteğe bağlı)
F11 = 4,8 A (motor etiket akımı)
F26 = 4
F37 = 1
F42 = 1
F43 = 2
H04 = 1
H11 = 0 (rampalı duruş) ya da 1 (boşta duruş)
P01 = 4
P02 = 1,5 (motor gücü)
P03 = 4,8 (motor etiket akımı)
P99 = 4

Haricen E01=4 E10=0.10 E11=0.10 girdiğiniz taktirde. DI1 için 2. bir hızlı kalkış duruş rampası belirlemiş olursunuz.

Diğersürücülerdede olsa gerek. Bu arada konuyanlış anlaşılmıştır kusura bakmayınız.
 
Bu tekniksel bilgiler için çok teşekkürler '' TheRisky '' galiba sonuç olarak bu gelişmiş hız kontrol multi sürücülerle yapılabilir bir uygulama, birkaç firmayı da ziyaret etmekte fayda var... Tekrar teşekkürler.
 

Foon06 arkadaş dediğin uygulama tek sürücü ile yapılıyor. Senin istediğin motoru sürücü ile kaldırayım sonra şebekeye atayım. Kalkıştaki demeraj akımları olmasın. Ekteki görselde 1 adet sürücü ( opsiyon kart ile) 4 adet motoru kontrol edebiliyor. Serkan_48 arkadaşın anlattığı hidrofor uygulasın da aynısı yapılmıştır.
 

Ekli dosyalar

  • FC 202 CASCADE CONTROL.pdf
    106.5 KB · Görüntüleme: 19

Sürücülere birden fazla motor bağlanılarak uygulama yapılabilir. Teknik servisler önermez. Danfoss olarak bizlerde önermiyoruz ama uygulama iyi tasarlanırsa ,sürücü parametreleri eksiksiz girilirse sorun olmaz. Genellik ile klima santrallerinde aspiratör ve vantilatör tek sürücü ile çalıştırılır. Bu durumlarda;
*2 sürücüde ayı hızda döner.
* Motor tanıtma işlemi yapılamaz.
*Çıkışına kontaktör bağlıyım. Ayrı ayrı start vereyim dediğinizde ise olaşan hava akımından 2. sürücü arızaya geçebilir.
*Akım ayarları 2 sürücünün toplam gücüne göre yapılmış olacağından, birisi arızaya geçer ise arızaya geçme durumunda kontak alınıp sürücüyü 2.SETUP' a geçer ve tek sürücü gibi akım uyarısı verir.
*Danfoss sürücülerde 4 adet SETUP ( uygulama alanı) bulunmaktadır.
 

Ekli dosyalar

  • Sürücüye Çoklu Motor Bağlantısı.pdf
    108.3 KB · Görüntüleme: 14
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…